دیدن فیلم های روز دنیا

فیلم جدید پیمانکار

فیلم پیمانکار: تریلر درجه یک واقعیت تلخ را برای سربازان سابق افشا می کند

کریس پاین و بن فاستر: آمریکایی های یقه آبی همیشه با پشت به دیوارمن مقدار زیادی از وقتم را صرف فکر کردن به ارزش زندگی یک انسان مجرد می کنم.

کار در جامعه اول! دهکده ای در آستین، تگزاس، جایی که ما مسکن حمایتی دائمی برای بی خانمان های سابقاً مزمن فراهم می کنیم، من روز به روز در کنار افرادی کار می کنم که توسط ایالات متحده آمریکا جویده شده و تف کرده اند. آنها اغلب افراد عزیزی هستند که من آنها را دوست دارم و برای ارائه به اطرافیانشان ارزشی بی حد و حصر دارند. اما جامعه ما بارها و بارها به آنها گفته است که ارزشی ندارند و چیزی برای کمک ندارند. ارزش فردی زندگی هر یک از آنها برای من ارزش مقدسی دارد و من آرزوی دنیایی را دارم که جامعه ما به اندازه محل کار من برای آنها ارزش قائل باشد.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

من با این ارتباط شخصی رهبری می‌کنم، زیرا فیلم پیمانکار، آخرین فیلم اکشن کریس پاین، در کاوش خود در مورد ارزش زندگی یک سرباز در میان چرخ دنده‌های سنگ شکن ماشین جنگی آمریکا با من کاملاً عمیق صحبت کرد. فیلم پیمانکار که در جایی بین فیلم اگر سنگ از آسمان ببارد (یکی دیگر از فیلم‌های ضدقهرمان، یقه آبی، ساختارشکنی آمریکایی با بازی پاین و بن فاستر) و فیلم بورن قرار دارد، نرم و لطیف است، اما زمین‌گیر است و به همان اندازه هیجان و بازتاب را ارائه می‌کند.

همچنین فیلم های عاشقانه، فیلم اکشن، دانلود فیلم ترسناک و فیلم سینمایی جدید نیز در سایت فیلم نماوا وجود دارد.

جیمز هارپر از پاین یک نظامی واقعی مدرن است که به استروئیدهای مختلف و HGH متوسل می شود تا زانوی کاملاً ویران شده خود را به اندازه کافی در حال لنگیدن نگه دارد تا او را در وظیفه فعال نگه دارد و به حمایت از خانواده خود ادامه دهد. اما، با رد شدن در آزمایش مواد مخدر، بدون مزایا یا مستمری از ارتش خارج شد. او که مجبور به عقد قرارداد خصوصی برای استفاده از آموزش‌هایش برای کسب درآمد می‌شود، به مأموریتی مشکوک فرستاده می‌شود که مشخصاً توسط Rusty (کیفر ساترلند)، مخاطبی که به مایک CO سابق هارپر کمک کرده است، به جنوب می‌رود. بعداً، هارپر و مایک سیاهپوست‌هایی در برلین هستند که وظیفه دارند اطلاعات دانشمندی را که بودجه‌اش از منابع مبهم خاورمیانه تأمین می‌شود، بگیرند. طولی نمی‌کشد که هارپر دوباره در کنار مایک در پشت خطوط دشمن فرار می‌کند. با این حال، بورن اینطور نیست، و هارپر همیشه احساس می کند که در طول این مصیبت فقط نیم قدم از کشته شدن جلوتر است.

فیلم های سینمایی در ژانرهای مختلف مانند فیلم کمدی، فیلم هندی، فیلم ترکی و برترین فیلم های خارجی و ایرانی در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

نویسنده جی پی دیویس وقت خود را با فیلم پیمانکار می گذراند و ما را در اولین اقدام در زندگی هارپر جای می دهد. ما روی مصیبت این مرد سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، و می‌خواهیم راهی بیابد تا خانواده‌اش را با شرافتی که همه امیدواریم برای کسی که فداکاری زیادی برای کشوری که ما از آن سود می‌بریم، تامین کنیم. و رابطه بین هارپر و مایک نیز آسان و قابل شناسایی است. کاج و فاستر دارای شیمی باورنکردنی هستند که قبلاً در فیلم اگر سنگ از آسمان ببارد ثابت شده و در اینجا تقویت شده است. «پیمانکار» یک نوع فیلم واقعی «اول انسان» است که در آن هیجان‌ها، اکشن و تعلیق میخکوب‌کننده وجود دارد، اما همه اینها در حمایت از روایت داستان هارپر (و مایک) است. فیلمنامه دیویس به طرز ماهرانه ای به آسیب های بین نسلی، ماشین جنگی، قراردادهای خصوصی، و گوشت و سیب زمینی زندگی روزمره آمریکایی می پردازد. برخی ممکن است استدلال کنند که فیلم سعی می کند کیک خود را بخورد و آن را نیز بخورد، با هر دو کاوش زندگی مالیخولیایی و برخی سکانس های مبارزه با لگد.

برای تماشای انیمه های جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید. علاوه بر تماشای انیمه های جدید، انیمیشن های جدید، فیلم جدید، سریال جدید و کارتون جدید در سایت فیلم نماوا وجود دارد.

من استدلال می‌کنم که فیلم پیمانکار چیزهای زیادی را در این دوره ساختارشکنی به ارمغان می‌آورد. صداهای شمشیر زیادی در جریان نیست. پاین می تواند نقش یک قهرمان قهرمان و یک کهنه سرباز نظامی را با مجموعه ای از مهارت ها بازی کند، اما سیستمی که او را ساخته است شرور اینجاست. این همان کاوش قدیمی در زندگی یک سرباز است که در برابر سودجویی و لفاظی کشورهایی که برای آنها می جنگند، وزن داشت.

و فیلم پیمانکار کار بسیار خوبی را انجام می‌دهد که ما را با هارپر پیوند می‌دهد، ما را در کنار خود قرار می‌دهد و از او حمایت می‌کند تا جدول را علیه کسانی که به او خیانت کرده‌اند، تغییر دهد، هر چقدر هم که دور از ذهن باشد.

کاج و فاستر مثل همیشه عالی هستند، اما این فیلم واقعاً استعدادهای زیادی را فراتر از آن به میز می آورد. گیلیان جیکوبز (Community) نقش دراماتیکی در نقش همسر هارپر برایان دارد و من احساس می‌کنم که او با اندک کارها کارهای زیادی انجام داد. ساترلند زمان بسیار کمی روی صفحه نمایش دارد، اما او کاملاً میخکوب می کند که مردی است درست مثل هارپر و مایک که یک روز تصمیم گرفتند افرادی مانند او را بفروشند تا به نفع خودشان باشند. او نفرت انگیز است، اما می توان دید که چگونه ممکن است فردی مانند او شود. من همچنین عاشق بازیگر شخصیت ادی مارسان هستم، و او نقشی کوتاه اما از نظر احساسی طنین انداز به عنوان تماسی که هارپر در حالی که در حال فرار است، دارد. ویرژیل مارسان آینه دیگری برای هارپر است... سربازی که از جنگ هایش جان سالم به در برده اما در نتیجه برای همیشه از خانواده اش جدا شده است.

روح یک مرد، اما با این وجود زنده مانده است. شاید تنها چیزی که هارپر را از زنگ زده، ویرژیل یا حتی مایک متمایز می کند، رابطه زخمی و شکسته با پدرش است که خودش پس از جنگ هایش خانواده اش را رها کرد. نیروی محرکه هارپر در زندگی این است که گناهان پدرش را تکرار نکند، و این پاسخ به ضربه روحی همه چیز را در تصمیم گیری او تغییر می دهد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 26 تير 1401ساعت 12:46  توسط المیرا   بازدید 169 برچسب ها:

فیلم جدید با شخصیت های روسی و فنلاندی

خیلی کم اتفاق می افتد، اما من نمی خواستم این سفر با قطار تمام شود

دانستن اینکه یک فیلم جایزه بزرگی را در یک جشنواره بزرگ برده است، می تواند انتظارات فرد را سنگین کند، بنابراین قصد ندارم به جایزه بزرگ جشنواره کن در سال گذشته اشاره کنم که با فیلم قهرمان اصغر فرهادی اهدا شد.

بیایید به این محصول مشترک فنلاند با یک لوح تمیز و قلبی باز نزدیک شویم. زن جوانی مسکو را برای یک سفر طولانی با قطار به شرق ترک می کند. او فنلاندی است، به زبان روسی صحبت می کند و تمایل زیادی به دیدن سنگ نگاره های مبهم مورمانسک دارد. او مدام با خود تکرار می‌کند، باید بفهمیم از کجا آمده‌ایم تا بدانیم چه کسی هستیم - نشانه‌ای آشکار از کارگردان فنلاندی جوهو کوسمانن (فقط در دومین فیلم بلندش)، در فیلمی با تعداد بسیار کمی از آنها.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

لورا (سیدی هارلا) واقعاً نمی داند او کیست. در دو سال اقامت در مسکو، او عاشق زنی مسن‌تر شده است که در آپارتمانش مشترک است - ایرینا (دینارا دروکارووا) صمیمی. صحنه‌های قبل از رفتنش نشان می‌دهد که لورا در محافل آکادمیک ایرینا، جایی که دوپ می‌کشند و کتاب‌هایی را که خوانده‌اند خودنمایی می‌کنند، کاملاً در خانه احساس نمی‌کند.

همچنین فیلم های عاشقانه، فیلم اکشن، دانلود فیلم ترسناک و فیلم سینمایی جدید نیز در سایت فیلم نماوا وجود دارد.

در قطار، بدترین کابوس او آشکار می شود. یک مرد جوان روسی با سر گلوله در اتاق خواب او مشترک است - و او نیز به مورمانسک می رود. شب اول، او خود را با ودکا پاک می کند و سعی می کند او را دست بزند، اما او جایی برای فرار ندارد. حتی رهبر زن هم وقتی از کابین دیگری می‌پرسد: «چه چیزی باعث می‌شود فکر کنی که حق انتخاب داری؟»

فیلم های سینمایی در ژانرهای مختلف مانند فیلم کمدی، فیلم هندی، فیلم ترکی و برترین فیلم های خارجی و ایرانی در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

بنابراین یک عاشقانه بعید آغاز می شود. مرد جوان که بی‌سواد، مبتذل و پرخاشگر به نظر می‌رسید، وقتی هوشیارتر می‌شود، خوب‌تر می‌شود. همچنین آنها چندین روز فرصت دارند تا از استپ بزرگ روسیه عبور کنند، در غیر این صورت داستان زمان می خواهد تا احساسات آنها را باورپذیر کند.

از نظر داستان گویی، مینیمالیسم حاکم است. کوسمانن بدون دعوا هیچ چیز نمی دهد. ایستگاه های بین راه به قدری ساکت هستند که می توانید به راحتی لحظه ای تغییر را از دست بدهید. این در نهایت یک نقطه قوت است، اما نیمی از طول فیلم طول می کشد تا مشخص شود که کوسمانن بر اساس قوانین بازی نمی کند – حداقل نه قوانین سرعت و وضوحی که سایر کارگردانان دوست دارند.

ما تقریباً چیزی در مورد پیشینه لورا یا لیوخا (یوری بوریسوف) نمی آموزیم. در واقع، قبل از اینکه نام او را بدانم، فیلم تقریبا تمام شده بود. فرقی نمی‌کند: می‌توانیم ببینیم که او آسیب دیده است، او تنها است، از احساساتش می‌ترسد یا از آسیب‌پذیری در مهربانی. اگر بخواهید کل تاریخ ناآرام فنلاند و روسیه را در نحوه ارتباط این دو تعمیم دهید، می‌توانیم ببینیم، اما لازم نیست که درگیر داستان آنها شویم.

این از آن نوع فیلم است: روزها و روزها در بیابان سفید می گذرند، که ما به ندرت جز از داخل قطار می بینیم. بین این دو روح ناراضی خیلی کم اتفاق می افتد. و بعد با نزدیک شدن به پایان، دیدم که امیدوارم ادامه پیدا کند. برو شکل مهارت زیادی لازم است تا این حیله گری باشد.

کوپه شماره 6 از 9 خرداد در سینماها می باشد.

در ادامه مطلبی از روزنامه نیویورک تایمز درباره این فیلم را می خوانید.

نقد و بررسی فیلم کوپه شماره 6: غریبه ها در قطار روسیه

یک زن جوان فنلاندی سفری را برای خودیابی آغاز می کند که او (و شما) را در زمینی با جزئیات فراوان و شگفت انگیز می برد.

وقتی قهرمان فیلم کوپه شماره 6 با مردی سوار ماشینی می شود که چیزی جز اندوه به او نمی دهد، ممکن است بی صدا فریاد بزنید: او به چه فکر می کند؟ همچنین ممکن است او را به خاطر تصمیمی بد قضاوت کنید یا فیلمساز را لعنت کنید که زن دیگری را در تنگنا قرار داده است. زنان آسیب‌پذیر و مردان خطرناک کلیشه‌ای هستند، اما در این فیلم هوشمندانه و با ظرافت عاطفی که به ندرت به جایی می‌رسد که انتظار دارید پیش می‌رود.

داستان فیلم در روسیه در اواخر دهه 1990 اتفاق می افتد - اتحاد جماهیر شوروی فروپاشیده و دختر ما از واکمن استفاده می کند - این فیلم بیشتر در قطاری از مسکو به شهر مورمانسک در شمال غربی می گذرد. آنجاست که لورا (سیدی هاارلا)، دانشجوی دانشگاه فنلاند، قصد دارد سنگ نگاره های کانوزرو، نقاشی های سنگی با قدمت پنج، شش هزار سال را ببیند. دلایل رفتن او به خصوص مشخص نیست. او برای مطالعه زبان در روسیه است و علاقه خود را به باستان شناسی ابراز می کند. با این حال تمرکز او بر روی ایرینا (دینارا دروکارووا) لیزری است، لاستیکی که تخت و تخت خود را به روی لورا باز کرد اما در مسکو مانده است.

برای تماشای انیمه های جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید. علاوه بر تماشای انیمه های جدید، انیمیشن های جدید، فیلم جدید، سریال جدید و کارتون جدید در سایت فیلم نماوا وجود دارد.

داستان های سفر تقریباً همیشه سفرهای استعاری با مقصدهای متعدد هستند، نه همه آنها تحت اللفظی. این در «محفظه شماره 6» صدق می‌کند، که تا حدی داستان سفر زنی جوان و مبهم برای کشف خود است. لورا از قبل در حال حرکت است که اولین بار او را دیدید و در یک مهمانی در آپارتمان ایرینا با صدای آهنگ "Love Is the Drug" از Roxy Music در حال حرکت است. از یک نظر، موسیقی پیاده روی عالی است: لورا با ایرینا محشور است. اما در کنار هم قرار گرفتن لورا، یک تاری کوچک موشی، و این آهنگ خاص، با ملات و خستگی‌های غیرعاشقانه‌اش، چیزی هم وجود دارد، حتی کمی طعنه‌آمیز.

جوهو کوسمانن کارگردان فنلاندی، هنرمندی ماهرانه در طراحی سریع است، استعدادی که اولین بار به زیبایی در اولین فیلم بلندش، "خوشحال ترین روز زندگی اولی ماکی" (2017)، درباره یک بوکسور شیرین عاشق به نمایش گذاشته شد. چند دقیقه پس از کوپه شماره 6، شما حس غنی از مردم و مکان، و مهره ای واضح در لورا دارید. شما لذت و نارضایتی او را می بینید - به لبخند سوسو زدنش نگاه می کنید و سر خمیده عصبی را یادداشت می کنید - همانطور که او در آپارتمان ایرینا پرسه می زند، پراکندگی غیرمتعارف پر از کتاب ها، اشیاء هنری و افراد باهوشی که برای یکدیگر باهوش هستند. لورا سعی می‌کند خود را جا بیاندازد، اما به اندازه کافی نرم نیست.

تک‌نوازی حساس او بلافاصله پس از اینکه در کوپه قطار تنگ و کثیف مستقر می‌شود به یک دونوازی سرزنده، خنده‌دار و به ظاهر نامتجانس تبدیل می‌شود. خانه او برای بسیاری از مابقی داستان، قبلاً توسط همسفرش، لیوها (یوری بوریسوف) مخفی شده است. این خصومت در نگاه اول یا تقریباً است. در ابتدا، آنها با یکدیگر صحبت نمی کنند - او یک بطری مشروبات الکلی بیرون می آورد بدون اینکه به او چیزی بدهد - اما زمانی که لورا در حال آماده کردن سکوی خود برای شب است، لیوها گچ شده است. او با اشاره به شکست نازی‌ها قبل از اشاره به ماه، سر او فریاد می‌زند: «روسیه کشور بزرگی است: «ما آنجا رفتیم!»

بخشی از چیزی که فیلم کوپه شماره 6 را جذاب و موثر می کند، نحوه بازی کوسمانن با لحن است. در آپارتمان ایرینا، اجراهای ناتورالیستی، فیلمبرداری شل، صحنه‌پردازی‌های معمولی و ناراحتی قابل مشاهده لورا، حس صمیمیت و همدردی ایجاد می‌کند: همه ما در جایی مهمان ناجور بوده‌ایم. هنگامی که داستان به قطار منتقل می‌شود (فیلم بر روی واگن‌های راه‌آهن در حال حرکت فیلم‌برداری شده است، نه صحنه‌های صوتی)، فضاهای کلاستروفوبیک و حرکات تند آن به ایجاد صمیمیت تهدیدآمیز کمک می‌کند، صمیمیتی که با پرخاشگری لیوها و محافظه‌کاری لورا ترکیب می‌شود. این دو شخصیت به یک اندازه دفاعی و متضاد متقابل هستند. با این حال، خرچنگ های طنز خشک نیز باعث می شود که جنگ طلبی آنها بیش از کمی پوچ به نظر برسد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 26 تير 1401ساعت 12:27  توسط المیرا   بازدید 322 برچسب ها:

انیمه ژاپنی جدید

آیا انیمه کابانری از قلعه آهنی: نبرد اوناتو ارزش تماشا دارد؟

انیمه کابانری از قلعه آهنی: نبرد اوناتو به ما بینشی می دهد که چگونه بشریت در آستانه انقراض واکنش نشان می دهد، و در حالی که این موضوعی است که توسط سریال های دیگر مورد بررسی قرار گرفته است و انصافاً توسط انیمیشن های دیگری مانند انیمه نبرد با تایتان ها بهتر انجام شده است، این برداشت جدیدی است که هنوز ارزش تماشا کردن را دارد.

تنها با 12 قسمت، سرمایه گذاری زمانی زیادی نیست، و در مجموع، این سریال خوبی است که دارای جلوه های بصری فوق العاده ای است، که جای تعجب ندارد ویت استودیو (حمله به تایتان، وینلند حماسه، تظاهر بزرگ) پشت فرمان است. صحنه های گیرا داستان گاهی اوقات کمی از ریل خارج می شود، اما مانند قطار این مجموعه مسیر خود را حفظ کرد و من را به سفری برد که به زودی فراموش نمی کنم.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال، تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

انیمه کابانری از قلعه آهنی: نبرد اوناتو درباره چیست؟

در این سریال، بشریت در ترس از موجودات زامبی مانندی که آنها را Kabane می نامند زندگی می کند و برای محافظت از خود در برابر تهدید در قلعه ها پناه گرفته اند. کشتن این کابان ها تنها با یک نقطه ضعف، یعنی قلبشان که با پوششی از آهن محافظت می شود، بسیار دشوار است. در ابتدا، من کمی در مورد هیولاهای این سری نگران بودم و می ترسیدم که مانند هر داستان زامبی دیگری باشد، اما آنها سطوح مختلفی از این موجودات را در طول مسیر معرفی می کنند که آنها را به دشمنان جالب و قدرتمندتر تبدیل می کند.

با این حال، من می گویم که من هرگز احساس نمی کردم که تهدید آنها به این بزرگی باشد، به غیر از زمانی که آنها در گروه های انبوه دور هم جمع شدند. یکی از زمینه‌هایی که من احساس کردم این سریال در آن مشکل دارد این است که هرگز احساس نمی‌کردم که شخصیت‌های اصلی واقعاً در معرض خطر هستند، حتی اگر در همه زمان‌ها چنین بودند. بنابراین من چیزی را اسپویل نمی‌کنم، نمی‌خواهم خیلی چیزها را ذکر کنم، اما می‌گویم که برخی افشاگری‌ها در سریال رخ می‌دهد و تحولاتی در رابطه با آلودگی وجود دارد که داستان را جذاب‌تر می‌کند.

همچنین فیلم های عاشقانه، فیلم اکشن، دانلود فیلم ترسناک و فیلم سینمایی جدید نیز در سایت فیلم نماوا وجود دارد.

آیا انیمه کابانری از قلعه آهنی: نبرد اوناتو ارزش دیدن دارد؟

کابانری از قلعه آهنین با فرضیه خود، بدترین و بهترین جامعه را برجسته می کند، اما جایی که واقعاً برتر است، روشی است که در آن قدرت کلی را که ترس می تواند و می کند بر اعمال مردم به نمایش بگذارد است. در حالی که این لزوماً جدید نیست، روشی که این ترس در سرتاسر داستان وجود دارد و روشی که دائماً از آن به شما یادآوری می‌شود بسیار خوب انجام شده است. نه تنها این، بلکه نشان می دهد که چقدر می توان با ترس افراد را کنترل کرد. ترس های مردم شهر دقیقاً به همان اندازه ترس هایی که شخصیت های اصلی باید بر آن ها غلبه کنند در اینجا نمایش داده و نشان داده می شود.

داستان به طور کلی با شخصیت‌های دوست‌داشتنی مانند ایکوما و مومی لذت‌بخش است، و تماشای همه‌جانبه‌ای بسیار سرگرم‌کننده با سکانس‌های مبارزه‌ای عالی است که به لطف موسیقی و صدایی که آنها را همراهی می‌کند، حتی هیجان‌انگیزتر است. آنها به نوعی توانستند داستانی را بسازند که عمدتاً در یک قطار یا به قول خودشان کوتتسجوو اتفاق می افتد، با این صحنه های پویا تر.

در حالی که ای کاش آنها دنیای بیرون را بیشتر کاوش می کردند، منطقی بود که با توجه به ماهیت جهانی که در آن زندگی می کنند، از امنیت کوتتسوجو دور نمی شدند. بنابراین یک ساعت بسیار سریع و بدون پرکننده است. در حالی که برخی از نکات داستانی به زمان بیشتری برای توسعه نیاز داشتند، من هرگز از صراحت آن ناامید نشدم و در واقع در پایان از این موضوع در مورد سریال قدردانی کردم.

فیلم های سینمایی در ژانرهای مختلف مانند فیلم کمدی، فیلم هندی، فیلم ترکی و برترین فیلم های خارجی و ایرانی در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

با این حال، بخش مورد علاقه من در مورد انیمه کابانری از قلعه آهنی: نبرد اوناتو دنیایی است که در آن وجود دارد، که بسیار استیمپانک است اما در عین حال یک محیط بسیار سنتی است. این با توجه به اینکه از انقلاب صنعتی عصر سامورایی الهام گرفته شده است منطقی است. برای من، این یکی از جذاب‌ترین چیزهای سریال است، زیرا می‌بیند که این دنیا وارد دوران مدرن‌تری می‌شود، اما همچنین ریشه در سنت نیز دارد. این تنظیمات همچنین برای برخی از طراحی های جالب از نظر سلاح و ماشین آلات ایجاد می کند.

شما کسانی را دارید، مانند ایکوما، که قلع و قمع هستند و سلاح های جدید و بهتری را با موتور بخار می سازند، اما در عین حال، کسانی را دارید که سامورایی هستند و با شمشیرهای اصلاح شده مبارزه می کنند. هم طراحی و هم عملکرد عناصر مکانیکی این جهان از قطار گرفته تا سلاح‌های آن لذت بخش است و به خوبی فکر شده و اجرا شده است.

برای تماشای انیمه های جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید. علاوه بر تماشای انیمه های جدید، انیمیشن های جدید، فیلم جدید، سریال جدید و کارتون جدید در سایت فیلم نماوا وجود دارد.

تا جایی که انتقادات سازنده مطرح می شود، داستان های پس زمینه در این سریال تا حدودی کوتاه مدت بود. با توجه به اینکه فقط یک فصل و یک فیلم دارد، این منطقی است، اما حوزه‌هایی که در آن پیوندهای عاطفی قوی با شخصیت‌ها ایجاد می‌کردید عجله داشتند و به سرعت نشان داده شدند. شما بیشتر روی مسائلی که در حال حاضر با آنها کار می‌کردند، سرمایه‌گذاری می‌کردید، که کاملاً صادقانه با فرض این مجموعه مطابقت دارد، زیرا این شخصیت‌ها برای زنده ماندن باید همیشه به آینده نگاه کنند. برخی از شخصیت‌ها نیز در موضوعات مشترک قرار گرفتند، اما با این وجود، هر کدام به لطف ویژگی‌های منحصربه‌فرد و/یا اعمالشان توانستند خود را به طرق مختلف متمایز کنند.

+ نوشته شده در  يکشنبه 26 تير 1401ساعت 12:03  توسط المیرا   بازدید 258 برچسب ها:

فیلم جدید ان هتوی

نقد: سریال فروپاشی کمپانی ما جرد لتو، ان هتوی به عنوان میلیاردرهای جنجالی خیره می شوند

جرد لتو و ان هتوی، برندگان فیلم های اسکار، جاذبه‌های ستاره‌ای هستند که باعث می‌شوند به سریال فروپاشی کمپانی ما» بازگردید، سریالی محدود (واقعاً هشت ساعت محدود است؟) که اکنون در Apple TV+ پخش می‌شود. شما در مورد این داستان هشداردهنده در مورد خطرات حفظ یک استارتاپ - در این مورد پدیده محل کار اشتراکی WeWork - در برابر فشارهای موفقیت و حرص و طمع، پرخاشگر خواهید شد.

درست همانطور که همه چیز برای تراویس کالانیک (جوزف گوردون-لویت) بنیانگذار اوبر در "Super-Pumped" شعله ور شد، وارث جعلی آلمانی آنا دلوی (جولیا گارنر) در فیلم جعل آنا و الیزابت هلمز (آماندا سیفرید) متخصص خون خودخوانده در شکست همیشه تنها یک حرکت اشتباه برای تیم پشت WeWork است.

لتو مغناطیسی، با لهجه ای اسرائیلی به همان اندازه ایتالیایی که در فیلم خاندان گوچی به زبان آورد، در نقش آدام نویمان، کارآفرین نوپایی که WeWork را با میگل مک کلوی (کایل ماروین) در سال 2010 تأسیس کرد و نه سال بعد از قدرت برکنار شد، برتری می یابد. خوب، خواهید دید.

برای تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم و سریال می توانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

ان هتوی نقش همسر آدام، ربکا را بازی می کند که مدام در تلاش است تا از زیر سایه آدام و شهرت پسر عموی بازیگرش گوئینت پالترو خارج شود. حتی در روز عروسی اش با آدام، ربکا باید به مهمانان ناامید بگوید: "گوئینت نمی آید."

آدام که در کیبوتز بزرگ شده است، WeWork  را به عنوان یک تجربه اجتماعی مشابه با تجربه ای که در زادگاهش تل آویو تجربه کرد، تصور می کند. چرا شرکت‌کنندگان نباید فضای کاری را اجاره کنند و ایده‌های خود را در مناطق تفریحی و تفریحی به اشتراک بگذارند تا آنها را مانند یک خانواده دور هم جمع کند؟

اگرچه هر دوی نویمان از غرور کنترل‌نشده رنج می‌برند، آدام مو بلند و زبان نقره‌ای مهارتی دارد که سرمایه‌گذاران را از پولشان بیهوده حتی زمانی که در جلسات با پای برهنه می‌دود، مواد مخدر و تکیلا می‌نوشد و جسارت را جایگزین یک طرح تجاری می‌کند. دیوانه، بارها و بارها در این سریال به شدت تکراری به ما می گویند، بهترین میانبر برای یک جکپات است.

شاید اینطور باشد، اما مواقعی وجود دارد که شما می خواهید به بانکدار خسته، که به وضوح توسط O-T Fagbenle ایفای نقش می کند، بپیوندید تا آدام و همسر متوهم او، یک "دانشجوی زندگی" که قصد دارد فقط خدمت کند را بررسی کند. وگان در  WeWork، کسانی را که به او می خندند اخراج کنید و مدرسه ای را برای آموزش کارآفرینی سریالی به کودکان 5 ساله باز کنید و در عین حال آگاهی جهان را بالا ببرید.

مواقعی وجود دارد که سریال فروپاشی کمپانی ما به فیلم کمدی تبدیل می شود. با این حال، لتو و به خصوص ان هتوی، که درد را در آرامش دلخراش ربکا می‌بیند، هرگز انسانیت خودشیفته‌هایی را که بازی می‌کنند فراموش نمی‌کنند. و در صحنه هایی که آدم و ربکا باید با عواقب سخت اعمال نخبه گرایانه خود روبرو شوند، نیش واقعی وجود دارد.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون و انیمه و انیمیشن در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

حتی زمانی که WeWork که به دلیل موفقیت غیرممکنش علیرغم از دست دادن درآمدی بیش از درآمدش، به عنوان «تک شاخ ۴۷ میلیارد دلاری» شناخته می‌شود، در نهایت به دلیل سوء مدیریت نیومن از کار می‌افتد، آدام و ربکا همچنان به عنوان میلیاردر ترک می‌کنند در حالی که کارمندان کم‌درآمدشان بدون هیچ چیزی به خانه می‌روند.

علاوه بر آرشیو فیلم های کلاسیک، فیلم سینمایی و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

خودخواهی در چنین مقیاس حماسی، برانگیختن همدردی با به اصطلاح "داستان عشق" آدم و ربکا را که سریال فروپاشی کمپانی ما می فروشد، دشوار می کند. و با این حال خودخواهی ذاتی در کلاهبرداری هایی که چشم انداز مالی و سیاسی ما را پر کرده است، درسی قابل آموزش است.

حتی زمانی که سریال فروپاشی کمپانی ما شبیه یک فیلم دو ساعته فوق‌العاده است که در یک مینی‌ سریال پر پیچ و خم به دام افتاده است، لتو و ان هتوی آتش‌بازی را روشن نگه می‌دارند. در این پرتره از فانتزیست‌هایی که دروغ‌های خود را باور می‌کنند، سریال فروپاشی کمپانی ما هنر کلاهبرداران را به شیوه‌هایی که بسیار فراتر از حباب فناوری است، متهم می‌کند. به عنوان یک زنگ بیدارباش، نمی تواند به موقع و مرتبط تر باشد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 26 تير 1401ساعت 11:34  توسط المیرا   بازدید 398 برچسب ها:

سریال کره ای جدید همه ما مرده ایم

سریال همه ما مرده‌ایم نمایشی است که کاش سریال مردگان متحرک هم به همین شکل بود

دهه گذشته برای نمایش زامبی ها کاملاً باورنکردنی بوده است. جامعه ارواح - عمدتاً به لطف آکوردهای آوازی تجزیه شده بدون صدا - تمرکز بی‌وقفه یکی از گسترده‌ترین فرانچایزهای تلویزیونی اخیر، سریال مردگان متحرک بوده است. تا به امروز، 274 قسمت از سریال مردگان متحرک در سریال اصلی و دو اسپین آف پخش شده است، با سری جدید در راه است و قسمت های زیادی در راه است. این یک دستاورد باورنکردنی و همچنین یک دستاورد خفه کننده است: هر نمایش جدیدی با مضمون زامبی باید سخت کار کند تا از سایه طولانی مردگان متحرک خارج شود. خوشبختانه، سریال کره ای همه ما مرده‌ایم، فیلم درام K-Drama محبوب نتفلیکس درباره شیوع زامبی در دبیرستان کره ای، آن را با یک ترفند ساده به پایان می رساند: آنقدرها هم بد نیست.

این بدان معنا نیست که همه ما مرده‌ایم بی دندان هستیم. این یک داستان خشن و وحشیانه است که در آن همکلاسی های کلاس 2-5 دبیرستان هیوسان به آرامی دوستان و معلمان خود را تماشا می کنند که هیولا می شوند و کارهای وحشتناکی را با یکدیگر انجام می دهند. بازیگران بزرگ آن (که در نهایت شامل افرادی از تمام هیوسان می‌شود) به آن اجازه می‌دهد تا بر آنچه که در چنین فاجعه‌ای از دست رفته است و آنچه ارزش حفظ کردن دارد تمرکز کند. همه ما مرده‌ها از طریق نوشتن شخصیت محور و تمرکز قوی بر نحوه ارتباط بازیگرانش با یکدیگر، هرگز تمرکز خود را بر روی مردم از دست نمی‌دهد - حتی پس از اینکه آنها به سمت زامبی‌ها روی می‌آورند.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

همه ما مرده‌ها با تمرکز بر همان آغاز شیوع، آخرالزمان زامبی خود را به شیوه‌ای نسبتاً معمولی آغاز می‌کند. دانش آموز کیم هیئون جو (جونگ یی-سو) در آزمایشگاه علمی یک موش را کشف می کند که توسط معلم علوم مرموز و معرکه لی بیونگ چان (کیم بیونگ-چول) آزمایش شده بود. وقتی او را گاز می گیرد، ساعت شروع به تیک تاک کردن در دبیرستان اطراف او می کند - و در کل هیوسان.

برای تماشای سریال های جدید خارجی خانواده ای از جنس جاسوس به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

بسیاری از آنچه در ادامه می‌آید تقریباً فرمولی است، اما کدام داستان زامبی نیست؟ دانش آموزان و معلمان به سرعت آلوده می شوند. برخی ترسو هستند و تمایلی به کمک ندارند. دانش‌آموزانی که متوجه می‌شوند چه اتفاقی می‌افتد (این - خدا را شکر - نمایشی است که در آن مردم می‌دانند زامبی‌ها چیست، و حتی قطار به بوسان را رها می‌کنند) شروع به شک کردن دوستان خود می‌کنند که ممکن است گاز گرفته شده باشند. پرسنل اورژانس تسلیم گروه ترکان می شوند. طاعون گسترش می یابد.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون و انیمه و انیمیشن در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

همه ما مرده‌ایم متعهد می‌شود که همه این جنبه‌های آشنا را هیجان‌انگیز کند: فیلمبرداری و طراحی رقص دارای ویژگی‌های فیزیکی هستند که به لطف صحنه‌های دعوا، لحظات بسیار خوبی را فراهم می‌کنند (دانش‌آموزان ورزشکارتر دبیرستان هیوسان از شکست دادن بسیار خوشحال هستند. جهنم از برخی زامبی ها) و ترسناک ترسناک، و در حالی که دامنه آن گاهی کمی بیش از حد گسترده می شود، بیایید سری را شل کنیم و تنوعی را معرفی کنیم.

علاوه بر آرشیو فیلم کلاسیک، فیلم سینمایی و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

هر چند همه اینها فرعی هستند. چیزی که همه ما مرده ایم بیشتر وقت خود را صرف روابط می کند. چگونه Na-yeon (Lee Yoo-mi)، در امتیاز و غرور ناشی از ثروت، بیشتر احتمال دارد دیگران را از بین ببرد تا اینکه به آنها کمک کند زنده بمانند. یا اینکه چگونه سو هیوک (لومون)، یک مجرم سابق بدون چشم‌انداز تحصیلی، مخفیانه روی نام‌را (چو یی هیون)، رئیس کلاس له می‌شود.

لایه‌های سریال در این روابط، به لحظه‌هایی که مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتند، ظلم‌های کوچک و مهربانی‌های کوچک بازمی‌گردند، اعمالی که در زمان حال انعکاس می‌یابند و این آخرالزمان را برای این شخصیت‌ها یک آخرالزمان بسیار خاص می‌سازد.

این تمرکز روی شخصیت به سریال همه ما مرده ایم بافت اخلاقی متفاوتی نسبت به نمایش‌های موجود در قالب سریال مردگان متحرک می‌دهد. اولی تمایل اساسی انسان به همکاری در مواقع بحران را نشان می دهد و اینکه چگونه نامهربانی و عدم همدلی در زندگی روزمره می تواند پوسیده شود و این همکاری ضروری را دشوار کند. دنیای اخلاقی سریال مردگان متحرک - با رژه بی پایانش از گروه هایی که برای زنده ماندن به تباهی روی می آورند، و باز ترسیم مداوم خطوط اخلاقی آن - اساساً یک دنیای پست است، جایی که ممکن است اغلب درست شود. این یک فانتزی پیشاپیش و بی‌علاقه به جامعه یا فرهنگ است، و در حالی که استثناهایی وجود داشته است (فصل پنجم سریال اسپین‌آف Fear سریال مردگان متحرک به طور خاص بر اساس شخصیت‌هایی ساخته شده است که تلاش می‌کنند به دیگران کمک کنند. این فرنچایز هرگز بر تاریکی فصل 1 خود غلبه نمی‌کند. که سریال مردگان متحرک همنام همه هستند. طاعون زامبی آن در همه ماست و منتظر مرگ انسان هاست تا انسان ها را به چیز دیگری تبدیل کند. این سریال در ژانر فیلم اکشن نیز طبقه بندی می شود.

سریال همه ما مرده ایم  برای فاش کردن ویژگی‌های ویروس زامبی‌اش وقت می‌گذارد، اما این استعاره را در همان ابتدا روشن می‌کند: وقتی اراده برای زنده ماندن توسط بشریت تعدیل نشود، این چه اتفاقی می‌افتد، و نقطه پایان طبیعی ظلم گاه به گاه در هر سطح - از قلدرهای مدرسه گرفته تا بوروکرات های بی توجه در دولت. این نمایشی است که استدلال می‌کند ما باید برای زنده‌ها ریشه یابی کنیم، زیرا شاید فراموش کرده‌ایم که چگونه.

+ نوشته شده در  يکشنبه 26 تير 1401ساعت 11:16  توسط المیرا   بازدید 170 برچسب ها:

انیمه ژاپنی شبدر سیاه

این فصل انیمه گذشته پر از ماجراها، عاشقانه ها و کمی عجیب و غریب بوده است. به ویژه یکی از انیمه ها به عنوان چراغ امید در روزهای تاریک برفی برجسته شده است. انیمه شبدر سیاه یک مجموعه انیمه بر اساس مانگا نوشته و تصویرگری یوکی تاباتا است. و اگر یک چیز در مورد داستان به طور کلی بگوییم این است که این سریال برای طرفداران Fairy Tail و کسانی که از ریشه یابی شخصیت های ضعیف لذت می برند عالی است.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

دو پسر یتیم، آستا و یونو، به عنوان نوزاد در آستانه کلیسایی در حاشیه بیرونی پادشاهی شبدر رها می شوند. در این دنیا، هر فردی دارای نوعی توانایی جادویی است. استعدادها و قدرت های جادویی افراد از توانایی ها تا انجام کارهای خانه تا نبردهای شدید را در بر می گیرد. و قبل از اینکه فکر کنید این یک انیمه جادویی دیگر است، یک پیچ و تاب وجود دارد.

برای تماشای آنلاین سریال خانواده ای از جنس جاسوس به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید. برای تماشای آنلاین انیمه به بخش انیمه و انیمیشن سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

آستا تنها کسی است که در جهان بدون جادو متولد شده است. او هر روز از صبح تا شب تمرین می کند تا آنقدر قوی شود که خود را مجبور به استفاده از جادو کند. Yuno در طرف مقابل استعداد طبیعی فوق العاده ای برای کنترل و استفاده از جادوی باورنکردنی دارد. در سن 15 سالگی این دو پسر قرار است کتاب های خاصی به نام گریمور دریافت کنند که به هر فردی کمک می کند قدرت خود را هدایت کند. گریمور در طول پانزده سالگی هر فرد در مراسمی سالانه به او داده می شود. متأسفانه، آستا تنها کسی است که تا زمانی که خود را در طول یک گرفتاری احضار نکند، آن را دریافت نمی کند. آستا به طور ناگهانی می تواند از یک توانایی عجیب و غریب به نام Anti-Magic استفاده کند. داستان انیمه به نشان دادن سفر جداگانه آستا و یونو ادامه می‌دهد، زیرا هر دو برای به دست آوردن موقعیت پادشاه جادوگر تلاش می‌کنند.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون و انیمه و انیمیشن در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

اندکی هشدار برای بینندگانی که به دنبال اوقات فراغت هستند: انیمه شبدر سیاه مملو از فریادها، شور و شوق و گهگاه صداهای بلند آزاردهنده همه از یک شخصیت است. Asta یک نسخه ضعیف از Natsu از Fairy Tail است. بیشتر اوقات خطوط او توسط صداپیشه فریاد می زند و او به شدت بیش از حد متمایل است. همه این‌ها او را به فردی ایده‌آل تبدیل می‌کند که می‌توان در طول قسمت‌های در حال گذر با پیشرفت داستان، به او امیدوار بود و مسیرش را طی کرد. من شخصاً نحوه ارائه شخصیت آستا را دوست دارم. انرژی و اشتیاق او برای فراتر رفتن از بهترین چیزی است که آتشی را در بیننده شعله ور می کند. مهم نیست که چند بار شخصیت‌های دیگر سعی می‌کنند او را پایین بیاورند، Asta حاضر است با به رخ کشیدن قدرت خود در عدم تسلیم شدن، ثابت کند که اشتباه می‌کنند.

علاوه بر آرشیو فیلم های کلاسیک، فیلم سینمایی و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

از سوی دیگر، یونو شخصیتی است که شخصیت خونسرد و جمع‌آوری‌اش در پشت آستا قرار دارد. توانایی های جادویی او در ایجاد و دستکاری باد، از سایر کاربران جادویی پیشی می گیرد. علیرغم اینکه یونو در محیط گرم یتیم خانه کلیسا در کنار آستا و سایر یتیمان جوانتر بزرگ شده است تقریباً بی احساس است. حتی زمانی که در یک نبرد پیروز می شود، به سختی به نظر می رسد که اهمیت آن را تصدیق می کند و صرفاً آن را می پذیرد. شخصیت متضاد او با آستا جالب و سرگرم کننده است که در این سریال بسیار رایج است.

در کنار تماشای آنلاین سریال، تماشای فیلم کمدی، مستند، فیلم درام، فیلم علمی تخیلی و فیلم جنایی نیز فراهم شده است.

طرح‌های رنگی تیره این انیمیشن به ترویج ایده نوع دنیای پر از نیات تاریک آستا و یونو کمک می‌کند و اینکه چرا شوالیه‌های جادوگر برای کشور بسیار مهم هستند. در کل کیفیت انیمیشن مناسب است. پس زمینه ها بسیار دقیق هستند و به تنهایی زیبا هستند. به نظر می رسد هر آجر، سنگ و برگ با زحمت در مناظر نقاشی شده است تا به عنوان پس زمینه ای غنی عمل کند. به همان اندازه که هنرمندان با مناظر وقت می‌گذارند، شخصیت‌ها به سمت ساده بودن می‌روند. لباس کاراکتر در طول اپیزودهای در حال گذر یکسان می ماند. خوب است که تنوع بیشتری از طرح های لباس شخصیت ها را ببینیم تا شخصیت آنها را از نظر بصری بیشتر ببینیم. همه چیز در انیمه شبدر سیاه، از صحنه‌ها، شخصیت‌ها و موسیقی به ترویج موضوع آستا و یونو کمک می‌کند تا آینده‌ای روشن برای خود و همه اعضای خانواده‌های فرزندخوانده‌شان خلق کنند. در زمانی از سال که آسمان‌ها تاریک می‌شود و امیدهای مردم پایین می‌آید، این انیمه درخشان می‌درخشد و نشان می‌دهد که مهم نیست روز چقدر تاریک به نظر می‌رسد، تا زمانی که هر روز به تلاش خود ادامه دهید، کار سخت می‌تواند نتیجه دهد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 21 تير 1401ساعت 19:28  توسط المیرا   بازدید 159 برچسب ها:

کارتون بچه رییس: بازگشت به تخت خواب

سریال بچه رییس: بازگشت به تخت خواب اکنون در نتفلیکس است و برای حمایت از آخرین فرنچایز نمادین، با تهیه کننده اجرایی برندون سایر و صدای خود بچه رئیس صحبت کردیم. مانند کل فرنچایز، این نمایش هم برای بچه ها و هم برای خانواده ها بسیار سرگرم کننده است. در این مصاحبه اختصاصی ما درباره ادامه داستان پس از کسب و کار خانوادگی، بازگرداندن این شخصیت ها به صفحه کوچک و موارد دیگر صحبت می کنیم.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

وقتی از کارلیاک در مورد دریافت نقش بچه رئیس می پرسد، او اعتراف می کند که کاملا شوکه شده است. او فکر نمی‌کند که الک بالدوین را خوب انجام دهد (التماس می‌کنیم که تفاوت داشته باشیم) اما می‌گوید که ویل آرنت عالی در حال انجام یک الک بالدوین است. انیمیشن بچه رئیس در پلتفرم نماوا قابل تماشا است.

برای تماشای آنلاین سریال خانواده ای از جنس جاسوس به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

«این تا حدودی صدای صدا است، اما در واقع در مورد گرفتن جوک ها و نحوه فرود جوک ها و طنز شخصیت است. و من فقط به صحنه تست سریال اصلی چسبیدم. زمانی است که تیم باس بیبی را به ماشین می برد و او را در صندلی ماشین حبس می کند تا با او صحبت کند و بچه رئیس سعی می کند فرار کند. من فقط از خنده‌دار بودن آن و اینکه چگونه او به برادرش طعنه می‌زند، دوست داشتم، مثلاً برو و سعی کن من را اینجا نگه دارم، این نوع چیزها. فقط داشتم تفریح ​​می کردم. من حتی تماس برگشتی را ترک کردم و گفتم، این یک تصادف است. آنها آن را به دیگری می دهند. و بعد با من تماس گرفت و شوکه شدم. کاملا شوکه شده هیجان زده.»

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون و انیمه و انیمیشن در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

والدین در همه جا قدردانی می کنند که نمایشی که فرزندانشان از آن لذت می برند، چیزی است که آنها نیز می توانند تماشا کنند. زیرا برخی از نمایش های کودکانه وجود دارد که می تواند یک مبارزه باشد. اما بچه رئیس همیشه برای کل خانواده سرگرم کننده بوده است. وقتی از اهمیت آن پرسیده شد، براندون سایر، تهیه کننده اجرایی توضیح می دهد که پاسخ فوق العاده خودخواهانه است.

علاوه بر آرشیو فیلم های کلاسیک، فیلم سینمایی و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

«اگر ساختن آن برایم سرگرم کننده نیست، پس کار بدی است. ساعت ها طولانی است، اما ساختن آن برای من سرگرم کننده است. بنابراین واقعاً از آنجا ناشی می شود که من عاشق نمایش هستم. من هر کاری را که با نمایش انجام می دهم دوست دارم. من عاشق فرصتی هستم که دریم‌ورکس و نتفلیکس به ما می‌دهند تا نمایشی درباره کودکی که برای اختلاس قاب می‌شود بسازیم و تا پایان محدودیت‌ها مخفی شود. این که هرگز مورد سوال قرار نگرفته است که آیا این کار درست می شود؟ مثل نه، ما به شما اعتماد داریم. شما آن را عملی خواهید کرد. همه اعضای تیم خلاق به همین شکل هستند. اگر در حال نوشتن در این نمایش هستید، اگر کارگردانی این نمایش را بر عهده دارید، اگر در حال استوری‌برد در این نمایش هستید، ما خود را با افرادی احاطه کرده‌ایم که فقط آن شخصیت را دارند که عاشق چیزهایی هستند که هر کسی می‌تواند از آن لذت ببرد." - براندون سایر

در کنار تماشای آنلاین سریال، تماشای انیمه و انیمیشن، فیلم کمدی، مستند، فیلم درام، فیلم علمی تخیلی و فیلم جنایی نیز فراهم شده است.

وقتی از کارلیاک پرسیده شد که قسمت مورد علاقه‌اش در این فصل چیست، کارلیاک به ما می‌گوید که این شوخی اردکی است که لومپی نامیده می‌شود… پس در سریال مراقب او باشید! در مورد اینکه کدام یک از شخصیت های دیگر او دوست دارد از Baby Corp دیدن کند؟ این گرین گابلین است که در Spidey and His Amazing Friends صداپیشگی می کند. "او خرابکاری می کرد. همه جا کدو حلوایی وجود دارد. اما باس بیبی او را پایین می آورد. رئیس بیبی و تینا قطعا او را پایین می آورند».

درباره سریال بچه رییس: بازگشت به تخت خواب

به دنبال وقایع کارتون بچه رییس ۲: کاسبی خانوادگی به اختلاس متهم می‌شود و مجبور می‌شود به خود بچه رئیس قدیمی‌اش برگردد و با برادرش تیم و دو خواهرزاده‌اش، بچه باهوش تابیتا و کارمند همکار  بچه رئیس، تینا تصادف کند. بچه رئیس و Tina با هم رهبری یک تیم جدید فیلد را بر عهده دارند که برای افزایش عشق به کودک مبارزه می کنند و در عین حال گروه جدیدی از دشمنان سرسخت را از نابودی خود Baby Corp باز می دارند.

+ نوشته شده در  سه شنبه 21 تير 1401ساعت 19:21  توسط المیرا   بازدید 155 برچسب ها:

سریال جدید بیلی کوچیکه

بیلی کوچیکه یکی از ماندگارترین چهره‌های غرب قدیم است، علی‌رغم اینکه در سن 21 سالگی به‌طور بی‌مراسبی کشته شد. از آن زمان، افسانه‌اش در رسانه‌ها تکثیر شده است، از رمان‌هایی که برای اولین بار او را رمانتیک کردند تا داستان اصلی هشت قسمتی جدید اپیکس، که سه قسمت اول آن در 24 مه 2022 عرضه شد. یکی از نابخردانه‌ترین نمایش‌های اخیر در خاطره‌های اخیر سنگینی می‌کند، اما همراه با بیلی به یک حمله خوب و البته بسیار آشنا تبدیل می‌شود.

دانلود فیلم در ژانرهای مختلف مانند دانلود فیلم ترسناک، فیلم کمدی و مستند در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

با این حال، آن نمایش برتر. تنها صحنه جالبش، که در آن بیلی بزرگتر با یک شکارچی فضل که سعی می کند از قیمت سرش به دست بیاورد، روبرو می شود، اما بقیه «مهاجران» مانند تماشای نسخه کمتری از سال 1883 است. سریع به جلو بیلی (با بازی جونا کالیر در کودکی) به همراه مادر ایرلندی‌اش کاتلین (آیلین اوهیگینز)، پدرش و برادرش جو (لیف نیستروم) از محله‌های فقیر نشین نیویورک نقل مکان می‌کنند و در واگن‌های ژولیده گذرگاه غرب را پیدا می‌کنند. سوارکار یک چشم رودخانه‌های متورم کاروان خود را فرو می‌ریزند و تمام دارایی‌های دنیوی خود را به باد می‌دهند، شلیک‌های اشتباه از سوی دزدان اسب همراهان آنها را می‌گیرند و مک کارتی ارشد دچار افسردگی عمیق می‌شود. خیلی زود، بیلی جوان همه چیز - و تقریباً همه - را که دوست دارد از دست داده است.

فیلم های کشورهای مختلف مانند فیلم کره ای، سریال ایرانی، فیلم هندی، فیلم های برنده اسکار و فیلم ترکی در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

در اواسط قسمت دوم است که بیلی با تلسکوپ به تام بلیت می‌پردازد، شخصیتی بسیار جذاب‌تر که از تجربیات او شکل گرفته است، که شامل هر مردی می‌شود که در پنج سال گذشته با آنها ملاقات می‌کنند و تلاش می‌کنند به مادرش تجاوز کنند. مدینه فاضله موعود غرب ناآرام معلوم می شود که یک کلاهبردار بوده است، و در حالی که کاتلین تا سر حد مرگ کار می کند در حالی که جو ریه هایش را به دلیل سل هک می کند، بیلی شروع به درگیر شدن با لانه های قمار، خش خش گاوها و توطئه ای می کند که توسط او توضیح داده شده است. روزنامه‌نگاری به نام اش آپسون (رایان کندی) در مورد چندین کابال مخفی معروف به "حلقه‌ها" است که توسعه مرز را به نمایش می‌گذارند.

در سایت فیلم نماوا، علاوه بر آرشیو فیلم های کلاسیک، فیلم های عاشقانه، فیلم های جدید، کارتون، فیلم کودک، انیمه و انیمیشن نیز وجود دارد.

بسیاری از این نسخه از سریال بیلی کوچیکه از تاریخ واقعی استخراج می‌شود، البته با برخی تغییرات ضروری. حلقه سانتافه یک گروه واقعی از وکلا و دلالان زمین بود که از طریق فساد سیاسی و معاملات زمین های تقلبی نفوذ و ثروت زیادی به دست آوردند، و بسیاری از داستان های بیلی از طریق این دریچه فیلتر شده است، با حوادث بسیاری که بیلی به آن ها معروف است - مانند به عنوان تلاش برای دزدی از یک رختشویی چینی و فرار از زندان - که به عنوان مجازات رابطه او با آپسون در نظر گرفته شده است. بدیهی است که هدف این است که بیلی را به عنوان یک شخصیت دلسوز ترسیم کنیم که به دلیل شرایط او به اشتباه سوق داده شده است، و در حالی که می‌توان با دقت تاریخی آن رویکرد مخالفت کرد، شخصیتی جذاب‌تر و دلسوزتر می‌سازد. اینکه چگونه اکتشاف سریال در جوامع مخفی با داستان رشد بیلی به یک قانون یاغی همراه خواهد شد، باید دید، اما واقعاً ایده بدی نیست.

تماشای آنلاین سریال و فیلم سینمایی را با ترافیک نیم بها در نماوا تجربه کنید.

اما سریال بیلی کوچیکه دقیقاً ایده های خوبی نیز ندارد. بیشتر آنها قدیمی هستند که از جای دیگری قرض گرفته است، و حتی پس از گذشت پنج ساله، این احساس به نظر می رسد که در زمین های بسیار فرسوده می چرخد. بلیت به عنوان یک جوان رواقی که در اثر فقدان و سختی زیاد سخت شده است، خوب است، اما او در حال رشد در قالب کلاسیک گاوچران است، با چیزهایی که واقعاً او را متمایز می کند. قسمت‌های بعدی واقعاً باید در مورد بی‌میلی او به‌عنوان یک قانون شکن، و اینکه چگونه با مهارت‌های او به‌عنوان یک مرد مسلح در تضاد است، بررسی شود تا بتوان چهره‌ای قانع‌کننده و منحصربه‌فرد بسازد که بتواند به افسانه والایش عمل کند.

تماشای آنلاین فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. فیلم اکشن جدید و فیلم های دیگر نیز در نماوا فراهم شده است.

+ نوشته شده در  سه شنبه 21 تير 1401ساعت 19:00  توسط المیرا   بازدید 180 برچسب ها:

فیلم اسم رمز بانشی

به کارگردانی جان کیس

نوشته متیو راجرز

با بازی آنتونیو باندراس، جیمی کینگ، تامی فلانگان

رده بندی شده در طبقه بزرگسال

مدت زمان 1 ساعت و 28 دقیقه (IMBd) 1 ساعت و 33 دقیقه (نسخه مطبوعاتی)

از اول ژوئیه در سینماها و بر حسب تقاضا اکران می شود

فیلم اسم رمز بانشی یک فیلم اکشن هیجان انگیز ساده و شیک در مورد شخصیت عنوان (جمی کینگ)، یک قاتل برای اجاره است.

بانشی که برای کشتن یک مرد به قیمت 1 میلیون دلار فرستاده شده است - با کمک هکری می تواند تهدیدها را به طور مؤثر و با صدای بلند قابل توجهی ارسال کند. فقط تماشا کنید که او دو مرد را بیرون از آسانسور که منتظر او هستند بیرون می آورد.

دانلود فیلم در ژانرهای مختلف مانند دانلود فیلم ترسناک، فیلم کمدی و مستند در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

با این حال، شخصی به نام آنتونی گرین (تامی فلاناگان)، او را تا سر حد کشتن کتک زد و از بانشی می‌خواهد کالب (آنتونیو باندراس) را که پنج سال پیش به دنبال یک کار ناموفق به مخفی کاری رفته است، تحویل دهد. بانشی که از کالب، مربی خود محافظت می کند، پیشنهاد آنتونی را رد می کند و به او هشدار می دهد. بنابراین، آنتونی کرونوس را متقاعد می‌کند که مکان بانشی را رها کند تا بتواند در تعقیب نه چندان داغ دنبال کند.

فیلم های کشورهای مختلف مانند فیلم کره ای، سریال ایرانی، فیلم هندی، فیلم های برنده اسکار و فیلم ترکی در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

معلوم شد کالب در ولبورگ، نیوجرسی زندگی می‌کند، در باری که مالک آن است کار می‌کند و با دختر نوجوانش هیلی (کاترین دیویس) زندگی آرامی دارد. وقتی بانشی می رسد، کالب خود را برای مشکل آماده می کند و بانشی را در مورد برخی از جزئیات گذشته آنها پر می کند.

در سایت فیلم نماوا، علاوه بر آرشیو فیلم های کلاسیک، فیلم های عاشقانه، فیلم های جدید، کارتون، فیلم کودک، انیمه و انیمیشن نیز وجود دارد.

فیلم اسم رمز بانشی چیزی بیشتر از مجموعه‌ای از مجموعه‌های اکشن است که دارای تفنگ، بازی بیشتر و گاهی مبارزه تن به تن است. تعداد  بانشی، Caleb و Hailey همیشه بیشتر است، بنابراین این فیلم بینندگان را وادار می کند که به دنبال این افراد ضعیف شوند.

بانشی برنامه ای دارد که فراتر از محافظت از کالب است - کسی که می تواند خودش را اداره کند، همانطور که مبارزه در نوار او ثابت می کند. او می خواهد بداند چه اتفاقی برای پدرش افتاده است، و فکر می کند کالب یا آنتونی پاسخ این سوال را دارند. بنابراین، برای او بسیار مهم است که مطمئن شود این دو دشمن - کالب طعمه. آنتونی ماهی - زنده بمان تا تمام حقیقت را بیاموزد.

تماشای آنلاین سریال و فیلم سینمایی را با ترافیک نیم بها در نماوا تجربه کنید.

فیلم اسم رمز بانشی حتی با بالا گرفتن اکشن داستان را به‌ویژه هیجان‌انگیز نمی‌کند. کالب و بانشی به راحتی اولین دور مردانی را که برای دستگیری یا کشتن آنها فرستاده شده بودند شکست می دهند. لحظه خوبی وجود دارد که بانشی آنتونی را فریب می دهد و فکر می کند در خانه کالب تنهاست. و حتی اگر کلیشه ای از این ژانر است، وقتی هیلی یک زرادخانه غیرمنتظره را فاش می کند جذاب است.

بسیاری از فیلم کارگردان جان کییز به نظر اساسی می رسد. صحبت در مورد سیا و ارائه دارایی به روس ها که به تنش بین بانشی، کالب و آنتونی دامن زد، بسیار خالی است، و فلاش بک ها به «آنچه اتفاق افتاد» چندان روشنگر نیستند. فیلمنامه نوشته متیو راجرز یا معمولی است، «تو نمی‌توانی گذشته را تغییر دهی» یا خنده‌دار، با جملاتی مانند «زندگی چیزی بیشتر از قتل قراردادی وجود دارد».

اما همه چیزهایی که در یک فیلم جدید اکشن مانند فیلم اسم رمز بانشی انتظار می رود، که مجموعه ای از تیراندازی ها را ارائه می دهد، برخی به خوبی تدوین شده اند، برخی دیگر نه. یک سکانس طولانی در خانه کالب باید تنش بیشتری داشته باشد. با این حال، لحظات خوبی وجود دارد، مانند زمانی که بانشی هدف را فقط با شنیدن یک کلیک در حالی که تفنگ خود را پر می کند، کشف می کند، یا زمانی که به هایلی توصیه می کند یک نارنجک را بپزد (قبل از پرتاب آن را چند ثانیه نگه دارید) تا منفجر شود. قبل از اینکه دور زده شود

کینگ که کت و شلوار پوشیده و موهایش به پشت کشیده است، چهره‌ای ظریف را می‌تراشد و خیار بسیار باحالی می‌سازد - دیدن او که هر از چند گاهی نفس عمیقی می‌کشد تا حرکت بعدی‌اش را محاسبه کند یا خودش را برای کمین آینده آماده کند، خوب است. تماشای بازی خشن و خشن برای او سرگرم کننده است، و تمام «قدرت دخترانه» او به خوبی کار می کند - به خصوص زمانی که با هیلی، که می داند چگونه با اسلحه گرم کار کند، همکاری می کند. اجرای تامی فلانگان تقریباً به طور کامل از لهجه غلیظ اسکاتلندی او تشکیل شده است که دستورات را به خدمه اش می دهد. افسوس که به نظر می رسد آنتونیو باندراس در نقش کالب اشتباه گرفته شده است. به بازیگر نامزد اسکار کار زیادی داده نمی شود که ناامید کننده است.

تماشای آنلاین فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

+ نوشته شده در  سه شنبه 21 تير 1401ساعت 18:49  توسط المیرا   بازدید 220 برچسب ها:

سریال خانواده ای از جنس جاسوس

سریال خانواده ای از جنس جاسوس پدر و مادر شدن را به ماموریت غیرممکن واقعی تبدیل می کند

چندی پس از اینکه به معنای واقعی کلمه فرزندخوانده خود را در آپارتمان جدیدش سد کرد، مامور مخفی خانواده ای از جنس جاسوس با اسم رمز «گرگ و میش» متوجه می‌شود که تمام این کار والدینی به آسانی قرار دادن گروهی از سرسپردگان مسلح در بیمارستان نیست.

بر اساس مانگای اکشن کمدی Shonen Jump در حال انجام Tatsuya Endo، سریال خانواده ای از جنس جاسوس با عبور از درام های جاسوسی دوران جنگ سرد و مشکلات پیش پاافتاده خانگی تربیت کودک، طنز خود را پیدا می کند. وسوسه انگیز است که آن را یک فیلم کمدی برشی از زندگی بنامیم، زیرا در حالی که لحظاتی از فیلم اکشن جدید و یک روایت جاسوسی فراگیر وجود دارد، بیشتر درباره پسری است که با پدر جدید بودن سر و کار دارد.

این ژانر متقاطع به دلیل آخرین ماموریت گرگ و میش، "Operation Strix" اتفاق می افتد. برای زیر نظر گرفتن یک افراطی سیاسی، او باید یک کودک را در مدرسه معتبری که فرزند خودش در آن تحصیل می کند ثبت نام کند، که منجر به پذیرش دختر جوان آنیا توسط گرگ و میش شود. و بنابراین، بزرگترین جاسوس در جهان شناخته شده، مردی با صد چهره (به لطف چند ماسک لاستیکی به سبک ماموریت غیرممکن)، تبدیل به مردی می شود، درست مانند هر فرد دیگری که تازه پدر و مادر شده است: گیج و به طور غیرقابل درک خسته شده است.

اگرچه، بدون اطلاع از گرگ و میش، آنیا یک همدست ناخواسته در این ماموریت نیست. او به دلیل توانایی اش در خواندن ذهن، استعدادی که از آزمایش های علمی ناشی می شود، از نقشی که بازی می کند کاملا آگاه است. در Anya، خانواده ای از جنس جاسوس خود را جانشین تماشاچی باورنکردنی می‌بیند. او تقریباً همیشه از هر زاویه‌ای متوجه اتفاقاتی است که می‌افتد، اما قادر به انجام کارهای زیادی برای تغییر مسیر روایت نیست - و اولین تلاش آنیا برای درگیر شدن بلافاصله به فاجعه ختم می‌شود.

خانواده ای از جنس جاسوس، که تا کنون تنها یک قسمت را پخش کرده است، بسیار خنده دار است - به خصوص زمانی که سریال ترکیبی از پوچ گرایی و کمدی تاریک را کاملاً مستقیم اجرا می کند. (مردی در محل اعدام می‌شود که می‌گوید شاید مهم نیست که یک نماینده مجلس لباس توپی بپوشد.) اگرچه سبک هنری نسبتاً ساده به نظر می‌رسد، اما جذابیتی در پاستیچ جاسوسی یکپارچهسازی با سیستمعامل و تداعی مبهم برلین دهه 80 دارد. معماری که شامل یک دیوار بتنی طولانی و شوم است که با سیم خاردار تزئین شده است. اما سرگرم‌کننده‌ترین بخش خانواده ای از جنس جاسوس این است که حتی قوی‌ترین و باحال‌ترین فرد اطراف را می‌بینید که به دلیل وابستگی فزاینده‌اش به فرزندش ضعیف شده است. "Loid Forger" (نام مخفی Twilight برای این ماموریت خانگی) برای اولین بار با خونسردی در حال شکستن قلب زنی زیبا که برای پوشش به او نزدیک شده بود، در تلاش است تا فاصله عاطفی مشابهی را در مورد دختر خوانده اش حفظ کند.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان فیلم ها در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. امکان دانلود فیلم ترسناک، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم کره ای و سریال ایرانی نیز وجود دارد.

به راحتی می توان فهمید که چرا گرگ و میش وقتی به آنیا می رسد فوراً تا می شود. او چیزی از خود و دوران کودکی بدبخت خود را به عنوان یک یتیم جنگ در او می بیند و غریزه اش را برای بریدن و فرار ضعیف می کند. آنیا همچنین دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت کمدی چند سال گذشته است - یکی از شخصیت‌هایی که با طیف وسیعی از عبارات و واکنش‌های مضحک و همچنین ارائه نیمی از لحظات کمدی سریال، آماده تبدیل شدن به یک میم بود.

در کاوش در پرده آهنین اطراف قلب گرگ و میش، پیشینه اکشن کارگردان تحسین شده کازوهیرو فوروهاشی نیز به چشم می خورد. کار او در Dororo و Mobile Suit Gundam: Unico و همچنین آثار کلاسیک مانند Hunter x Hunter و شمشیرزن دوره گرد، به شیوه‌های لذت‌بخشی به فیلم درام داخلی و جاسوسی سریال خانواده ای از جنس جاسوس ترجمه می‌شود.

برای تماشای آنلاین سریال خانواده ای از جنس جاسوس به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

ممکن است کسی فکر کند که سکانس‌هایی که قتل خونسرد را نشان می‌دهند با عناصر تکه‌ای از زندگی سریال در تضاد هستند، اما در واقع، این یک تعریف موضوعی است. اکشن در قسمت اول خانواده ای از جنس جاسوس خیلی جذاب نیست، اما این بدان معنا نیست که جذاب نیست. در هر صورت، جزئیات انیمیشن در آن لحظات بسیار دلپذیر است و طراحی رقص دقیق و تند. اما با ضربات سریع و تکی آن و ناپدید شدن سریع دشمنان در یک پرده دود موقت، این عمل همچنان یک واقعیت است.

علاوه بر تماشای آنلاین سریال، تماشای آنلاین فیلم و تماشای آنلاین فیلم های عاشقانه، کارتون و انیمه و انیمیشن در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

لطیف بودن اکشن و حس کارکرد آن تنها دست و پا چلفتی گرگ و میش را به عنوان یک والدین جدید تسکین می دهد - به خصوص که او در مورد کارهای پست صحبت می کند که گویی آنها بخشی از یک ماموریت جاسوسی هستند و نه فقط جنبه های عادی مراقبت از کودک. . این در نحوه پایان دادن به دعوا است که تعداد او با سرعت و ظرافت بیشتر است، اما توسط یک کودک 5 ساله که دقیقاً می داند چگونه از نظر عاطفی از او اخاذی کند (حتی با بهره مندی از تله پاتی، معمولاً با گریه کردن است) لنگ می زند. و بنابراین، به‌جای برنامه‌ریزی و اجرای کامل مأموریت‌اش، گرگ و میش در حین پیش‌روی، مانند یک پدر معمولی، چیزهایی را یاد می‌گیرد و درست می‌کند.

علاوه بر آرشیو فیلم های کلاسیک، فیلم سینمایی و فیلم جدید نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

+ نوشته شده در  سه شنبه 21 تير 1401ساعت 18:09  توسط المیرا   بازدید 209 برچسب ها:

انیمیشن هیولای دریا

انیمیشن هیولای دریا، هر چند کمی پف کرده است، اما یک فیلم ماجراجویی و کارتون دوست‌داشتنی و هیجان‌انگیز است که سفره‌های خانوادگی تابستانی خوبی را ایجاد می‌کند. این فیلم برگرفته از انیمیشن نتفلیکس است، به موضوعاتی می‌پردازد که به خوبی سفر کرده‌اند، اما ترکیب ژانر ملایم اینجا، انیمیشن دزدان دریایی در برابر هیولاهای اقیانوسی، و همچنین برخی سکانس‌های اکشن زیبا، به ساخت افسانه‌ای سرگرم‌کننده در مورد پذیرش و بخشش کمک می‌کند.

انیمیشن هیولای دریا به کارگردانی کریس ویلیامز (انیمیشن ۶ ابرقهرمان، داستان‌هایی برای کارتون موانا/انیمیشن زندگی جدید امپراطور)، داستان یک سرکش نرم را در مورد دنیایی پر از موجودات غول پیکر آبی و "شکارچیان" قهرمان که وظیفه دارند آنها را به زیر بکشند، ارائه می دهد. چند نسل از زمان تاریکی (زمانی که گفته می‌شد این هیولاها مستقیماً به شهرهای ساحلی حمله می‌کنند) گذشته است، و اکنون شکارچیان با شغل مخاطره‌آمیزشان چنان رایج شده‌اند که اکنون یتیم‌خانه‌هایی برای بچه‌هایی وجود دارد که بدون پدر و مادر رها شده‌اند، زیرا مردم آن‌ها به این شهر رفته‌اند.

جنگ با یک مار دریایی عظیم میسی جوان زاریس-آنجل هاتور یکی از این کودکان یتیم است، اگرچه او آرزوی فرار به دریای آزاد و زندگی در شکار هیولا را مانند مادر و پدرش دارد. چیدمان، که هم میزی و هم یکی از قهرمانانش، ملوان جانور کش کارل اوربان، جیکوب را ایجاد می کند، کمی طولانی می شود - زیرا قطعاً فیلم کوتاه تر، فشرده تر (بهتر؟) در اینجا وجود دارد - اما بهترین و موثرترین فیلم است. بخش‌هایی از انیمیشن هیولای دریا قسمت‌های جویدنی‌تر را تشکیل می‌دهند. هر عملی به دلیل تکرار لحظاتی که قبلاً به آنها پرداخته شده اند، گناه کمی دارد، اما نتیجه نهایی همچنان یک فیلم سرگرم کننده با انیمیشنی عالی است.

در کنار تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال نیز در ژانرهای مختلف در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

هاتور و اوربان یک جفت قابل لمس ایجاد می‌کنند، و حال و هوای پدر جانشین/دختر فرزندخوانده را از خود ساطع می‌کنند، در حالی که با هم درگیر می‌شوند و سپس بر سر آنچه که باید درباره هیولاها انجام شود، پیوند می‌خورند. در ابتدا، هر دوی آنها از نظر شیطان دریایی در یک صفحه هستند، زیرا جیکوب قرار است نقش کاپیتان The Inevitable را از پدر خوانده‌اش، کاپیتان کرو (جارد هریس) به ارث ببرد، در حالی که Maisie حفاری‌های یتیم خانه‌اش را رها کرد و در آن جا ماند. کشتی برای پیوستن به بت هایش در سیخ زدن مار. سپس «قرمز» می آید - جانور فیلم از نوع موبی دیک (که گاهی برای کینگ کینگ هم دوبل می کند)، و جیکوب و میزی بحثی را شروع می کنند که هیولاهای واقعی ممکن است در این درگیری بی پایان چه کسانی باشند. .

انیمیشن هیولای دریا با سرعت، مخالفان (دن استیونز صدای یک دشمن متکبر سلطنتی را صدا می کند، اما به طور خلاصه)، و بازده/خروجی داستان، اما جذاب نیز است، و زندگی جدیدی که جیکوب پس از این که درگیر می شود، درگیر می شود. مسیر طولانی مدت، شخصیتی جذاب و شگفت‌انگیز را به وجود می‌آورد. 180. و از آنجایی که Maisie و Jacob هر دو یاد می‌گیرند که قرمز را دوست داشته باشند، و به طور کلی با هیولاهای دریایی همدلی می‌کنند، انیمیشن هیولای دریا همچنان به هیولاها اجازه می‌دهد تا دندان‌های نیش خود را حفظ کنند. اینها لزوما موجودات صلح جو و مطیع نیستند. آنها، مانند انسان ها، حاوی لایه هایی هستند و حتی اگر لحظه ای به آن نیاز نداشته باشد، سرکوب خواهند شد. این کمی پیچیدگی دلپذیر را به داستانی می‌افزاید که می‌توانست بسیار ساده‌تر باشد.

سریال ایرانی، سریال هندی، سریال کره ای و سریال ترکی برخی از ژانرهای سریال هستند که در سایت فیلم نماوا فراهم شده اند.

شما یک جشن بصری دارید که می تواند هم عظمت اقیانوس و هم احساسات یک کودک را به تصویر بکشد. رنگ‌ها در فیلم نیز به طرز لذت‌بخشی ظاهر می‌شوند، به طوری که اکثر هیولاها جایگاه خود را در این طیف اشغال می‌کنند - به‌قدری که Maisie تنها بر اساس رنگ آنها چند مورد را نام می‌برد. به این مجموعه‌های بزرگ شامل کشتی‌ها، امواج، گرداب‌ها، دندان قروچه و شاخک‌های شلاق‌زن را اضافه کنید و یک جشن بصری خواهید داشت که می‌تواند هم عظمت اقیانوس و هم احساسات یک کودک را به تصویر بکشد.

تصاویر انیمیشن هیولای دریا

جرد هریس، در نقش کاپیتان کرو، به نظر می‌رسد که او همان پدری است که جیکوب مجبور است انتقام بگیرد، اما او به چیزی بسیار تاریک‌تر و جالب‌تر تبدیل می‌شود. برخی از عناصر حل نشده در رابطه با کلاغ و آشفتگی درونی‌اش (و برخورد با یک جادوگر) در تیتراژ فیلم وجود دارد، اما داستان همچنان بهتر از اکثر فیلم‌های دیگر با شخصیت مشابه از او استفاده می‌کند. اگر منصف باشیم، کلاغ تنها موضوع ماندگار در پایان این داستان نیست، که مایه شرمساری است زیرا به نظر می رسد زمان کافی برای پرداختن به همه چیز وجود دارد.

کارل اربن، که در حال حاضر در فیلم پسران بازی می‌کند (و به خاطر سایر بدخلقی‌های فیلم علمی تخیلی شگفت‌انگیز در فیلم‌های ترس، پیشتازان فضا، و تقریبا انسان شناخته می‌شود)، در اینجا مهربانی می‌کند، زیرا جیکوب از تنگ نظری به محافظ و دلسوز تبدیل می‌شود. جیکوب، به عنوان فردی که وظیفه شکستن چرخه خشونت را بر عهده دارد، منحنی شیب‌داری دارد، اما زمان او با میس و قرمز (و آبی) با دقت کافی انجام می‌شود تا انتقال او قابل خرید باشد.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 20 تير 1401ساعت 16:53  توسط المیرا   بازدید 314 برچسب ها:

فیلمی با بازی خاویر باردم

فیلم رئیس خوب

خاویر باردم با موهایی که به رنگ خاکستری یکدست رنگ شده و به شکلی کاملاً به سبک ترامپ درآمده است، یک شخصیت جدید را در کارنامه مردان بدجنس خود در عنوان کنایه آمیز فیلم رئیس خوب، آخرین همکاری او با کارگردان اسپانیایی فرناندو معرفی می کند. لئون د آرانوآ (پابلو دوست داشتنی).

برای تماشای آنلاین فیلم رییس خوب به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید. در کنار تماشای آنلاین فیلم ها، تماشای آنلاین سریال و فیلم جدید نیز در نماوا فراهم شده است.

با توجه به موضوع نسبتاً سنگین آن، این فیلم درام تاریک در محل کار، بسیار سرگرم‌کننده است، این بازیگر کهنه کار نقش رئیس یک کارخانه خانوادگی را بازی می‌کند که گرفتار مشکلات اقتصادی، ناتوانی‌های کارکنان و درگیری‌های ناشی از چندفرهنگی رو به رشد اسپانیا است. غذاهای زیادی در منو وجود دارد و همه آن ها را به شیوه ای روان گرد هم آورده است. اما شوخی‌ها بیش از حد گسترده هستند، و مضامین آن‌ها بیش از حد معمولی به کار می‌روند تا این مسابقه سن سباستین را به یک بازیگر اصلی در خارج از اروپا و سرزمین‌های اسپانیایی‌زبان تبدیل کنند. این فیلم اخیراً به عنوان یکی از مدعیان بین‌المللی اسکار اسپانیا در فهرست نهایی قرار گرفت که ممکن است به افزایش تعداد محلی کمک کند.

خاویر باردم نقش بلانکو را بازی می‌کند، نام کنایه‌ای دیگری که شخصیت او هر چیزی جز بکر است. بلانکو به‌عنوان وارث کسب‌وکار متوسط ​​پدرش، باسکولاس بلانکو، یکی از تولیدکنندگان برجسته اسپانیایی ترازوهای حرفه‌ای، با طرز فکر اغوا کردن و نابود کردن کارکنانش بر کارکنانش حکومت می‌کند، آنها را با روش‌های پدرانه‌اش هدایت می‌کند و سپس آنها را به کار می‌گیرد. زمانی که دیگر نیازهای او را برآورده نمی کنند، خاموش می شود. قربانیان او عبارتند از خوزه اخراج شده اخیراً (اسکار دا لا فوئنته)، که تصمیم گرفته است یک تظاهرات یک نفره را در مقابل دروازه کارخانه برگزار کند، و همچنین تعداد بیشماری از کارآموزان زن که مشخصاً برای ظاهرشان استخدام شده اند - این واقعیتی است که کارگردان. کمی بیش از حد مشتاقانه چنگ می نوازد.

بلانکو برای همیشه یک اخلاق کاری قوی و اخلاقی را برای کارمندانش موعظه می کند - کلمات "تلاش، تعادل، وفاداری" با رنگ قرمز بر روی دیوارهای انبار رنگ آمیزی شده است، مانند آژیتپروپ برای پدرسالاری سرمایه داری - اما او حاضر است هر کسی را زیر پا بگذارد تا یک بازیکن قدرتمند باقی بماند. در دنیای کوچک دستگاه های اندازه گیری کاملاً کالیبره شده. همانطور که همه چیز شروع می شود، به خصوص پس از اینکه مدیر تولید طولانی مدت و دوست دوران کودکی میرالس (مانولو سولو) پس از از هم پاشیدگی ازدواجش دچار فروپاشی می شود، بلانکو باید دریابد که چگونه امرار معاش خود را حفظ کند - نه به ازدواج خود، که ممکن است به خطر بیفتد. با فتح یک کارآموز جدید، لیلیانا (آلمودنا آمور)، که معلوم شد دختر یک دوست قدیمی خانوادگی است.

لئون د آرانوآ با سبکی یادآور طعنه‌های سینمایی برادران کوئن، به‌ویژه در آثار عجیب‌ترشان مانند Bu After Reading، داستانی (که خودش هم نوشته است) از رفتار بد می‌چرخاند و سعی می‌کند خود را خوب جلوه دهد. لحن خوش‌بینانه است، در حالی که اتفاقی که می‌افتد چیزی جز خوب است - مگر اینکه کسی باشید که پیروزی یک مرد ثروتمند بی‌رحم مانند بلانکو را یک چیز مثبت می‌دانید. در واقع، یک مشکل با فیلم رئیس خوب این است که، علیرغم توانایی عجیب باردم برای لذت بردن ما از شخصیت های بسیار شوم (آنتون چیگور از Coens از جایی برای پیرمردها نیست بهترین نمونه تا به امروز)، سخت است که احساسی نسبت به یک شخصیت داشته باشیم. مدیر ارشد فریبنده و فریبنده بدون تمایل واقعی برای تغییر روش.

فیلم با یک سکانس تلخ و کاملاً تاریک شروع می‌شود که توسط فیلمبردار پائو استیو بیربا (دفن شده)، از اوباش نوجوان اسپانیایی که به گروهی از مهاجران عرب در یک پارک حمله می‌کنند، ضبط شده است. یکی از مجرمان بعداً در فیلم بازخواهد گشت تا نقش اصلی را در طرح آن بازی کند. در داخل کارخانه، اصطکاک بزرگی بین میرالس و یک کارگر مهاجر به نام خالد (تاریک رمیلی) وجود دارد که برای ارتقای شغلی رقابت می کند. لئون د آرانوآ به وضوح در مورد تغییرات جمعیتی اسپانیا و اینکه چگونه مردانی مانند بلانکو هر کاری که لازم است برای حفظ جایگاه خود در سلسله مراتب انجام می دهند، اظهار نظر می کند، اما برخی از این تفسیرها در تلاش های مختلف او برای شوخ طبعی از بین رفته است، از جمله تهمت زدن وحشتناک در مورد خالد.

تماشای آنلاین مستند، سریال ایرانی، فیلم هندی، فیلم ترکی و سریال کره ای در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.  

فیلم رئیس خوب همچنین تلاش می‌کند نشان دهد که نقش‌های جنسیتی در اسپانیا چگونه در حال تغییر است، لیلیانا، که ابتدا به عنوان یک قربانی نه چندان بی‌گناه ظاهر می‌شود که در چنگال بی‌رحمانه بلانکو می‌افتد و در نهایت از این رابطه برای پیشرفت حرفه‌اش استفاده می‌کند. اما این موضوع نیز کمی نادرست به نظر می‌رسد: حتی اگر لیلیانا در نهایت موفق به پیشی گرفتن از بلانکو شود، باز هم باید با رئیس بخوابد تا پیشرفت کند، که اصلاً پیشرفت زیادی به نظر نمی‌رسد. چیزی به طور پنهانی بدبینانه در مورد فیلمی وجود دارد که رفتار بلانکو را نقد می کند و در عین حال آن را تحریم می کند، و لئون د آرانوآ دائماً به ما یادآوری می کند که توازن شکننده قدرت در باسکولاس بلانکو تنها از طریق دستکاری و بی رحمی قابل حفظ است.

فرانک کاپرا اینطور نیست، اما رئیس خوب دیدگاه کارگردان را از وضعیت موجود در اسپانیا آشکار می کند - احساسی که او دو دهه پیش در درام امیدبخش‌تر طبقه کارگر دوشنبه‌ها در خورشید، با بازیگری جوان‌تر، نه...

برای تماشای آنلاین فیلم یاغی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 20 تير 1401ساعت 15:33  توسط المیرا   بازدید 178 برچسب ها:

فیلم دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی

فیلم دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی

بیست و نه سال پیش، زمانی که فیلم پارک ژوراسیک اکران شد، جلوه‌های رایانه‌ای و ترکیبی دیجیتالی هنوز نسبتاً جدید بودند، اما تیم کارگردان استیون اسپیلبرگ با استفاده کم، اغلب در صحنه‌های شبانه و بارانی، آن‌ها را به سطح جدیدی از اعتبار رساندند. ، و مخلوط کردن آنها با کارهای عملی FX قدیمی (عمدتاً عروسک ها و مدل های بزرگ). نتیجه شگفتی و وحشت اولیه را در ذهن بینندگان ایجاد کرد. حمله تی رکس به‌طور خاص آن‌قدر درخشان و بی‌وقفه ترسناک ساخته شده بود که این نویسنده را به پهلو روی صندلی‌اش نشاند، یک دستش جلوی صورتش بلند شد که انگار می‌خواهد در برابر حمله دایناسورها دفاع کند. هنگامی که درگیری ایجاد شد، اسپیلبرگ یک صحنه بسیار آرام را قطع کرد و به همه اجازه داد تا بشنوند که چند نفر از تماشاگران از ترس فریاد می‌کشند، که البته منجر به خنده‌های تند و آزاد شدن تنش شد (ترفند بی‌هدف شومن) . دختر کوچکی که نزدیک این نویسنده نشسته بود به بدن او که هنوز وحشت زده بود نگاه کرد و پرسید: «آقا، حالت خوب است؟»

هیچ چیزی در فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو وجود ندارد که به اولین حمله تی رکس «پارک ژوراسیک» یا هر صحنه دیگری در آن نزدیک شود. یا برای این موضوع، هر یک از صحنه‌های دنباله‌ای به کارگردانی اسپیلبرگ، «دنیای گمشده» که با تلقی فیلم به‌عنوان بهانه‌ای برای اجرای مجموعه‌ای از سکانس‌های اکشن خیره‌کننده در مقیاس بزرگ، بهترین سناریوی جذب پول اجتناب‌ناپذیر را به نمایش گذاشت. و به دکتر ایان مالکوم، نظریه پرداز آشوب جف گلدبلوم، کار قهرمان اکشن را داد. گلدبلوم که نقش خود را در «سلطه» در کنار دیگر بازیگران اصلی «سام نیل» و «لورا درن» ایفا می‌کند، اجرای «دنیای گمشده» خود را به یک متا تفسیری بد و در عین حال بدبینانه درباره سرمایه‌داری شرکتی تبدیل کرد.

برای این موضوع، هیچ چیز در این فیلم جدید به خوبی بهترین قسمت‌های فیلم پارک ژوراسیک 3، فیلم دنیای ژوراسیک و فیلم دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی نیست، دومی که از سندروم بازگشت کم‌رنگ رنج می‌برد، اما هنوز مدیریت می‌شود. برای به صحنه بردن صحنه اکشن کرکرجک یا حمله دینو اینجا و آنجا. فیلم سقوط پادشاهی ساخته بایونا، که دی‌ان‌ای تحت اللفظی و همچنین تصویری داستان «سلطه» را ارائه می‌کند، شگفت‌انگیزترین محورها را از زمان اصلی داشت و تصاویر شگفت‌انگیز اسپیلبرگ را تداعی می‌کرد (به آن عکس غم‌انگیز از براکیوسور به جا مانده فکر کنید. در حوض) و ترکیب ترسناک گوتیک و عناصر فیلم خانه جن زده در نیمه دوم آن. الهام‌بخش اصلی مایکل کرایتون، خالق «پارک ژوراسیک»، فرانکشتاین مری شلی، از طریق شخصیت میزی لاکوود (ایزابلا سرمون)، شبیه‌سازی شده توسط شریک تجاری جان هاموند برای جایگزینی دختری که او از دست داده بود، ارجاع داده شد.

یکی از بسیاری از شخصیت های اصلی است که در فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو به نمایش درآمده است، و وضعیت غم انگیز او چند جزئیات جدید نگران کننده به آن اضافه شده است. اما کالین تروورو (نویسنده/کارگردان فیلم دنیای ژوراسیک) و همکارانش نمی‌توانند به اندازه کافی بر مفاهیم عمیق‌تر خود تمرکز کنند تا Maisie را با پیچیدگی لازم برای یک فیلم علمی تخیلی/ترسناک عالی یا حتی خوب توسعه دهند.

علاوه بر ژانرهای مختلف مانند فیلم درام، فیلم عاشقانه و فیلم علمی تخیلی، دانلود رایگان نیز در نماوا فراهم شده است.

علاوه بر تماشای آنلاین فیلم، دانلود فیلم اکشن، فیلم جدید و دانلود فیلم ترسناک نیز در سایت فیلم نماوا وجود دارد.

مدیریت نادرست Maisie یکی از گام‌های اشتباه در زباله‌دانی دنباله‌ای است که ایده‌ها، تصاویر و شخصیت‌ها را روی هم انباشته می‌کند و پیچ و تاب‌های داستانی را در یک انبوه دنبال می‌کند و آن را فیلم می‌نامد. فیلم با کلر دیرینگ (برایس دالاس هاوارد) آغاز می‌شود که زمانی مدیر عملیات پارک دنیای ژوراسیک بود که رئیس گروه فعال حفاظت از دایناسورها شد و به مزرعه‌ای که بچه‌های گیاه‌خوار در آن نگهداری می‌شوند می‌شکند و تصمیم می‌گیرد یکی از آنها را نجات دهد. سپس او به کلبه ای در کوه های برفی سیرا نوادا می رود، جایی که میزی با اوون گریدی (کریس پرت) نجواگر سابق این پارک زندگی می کند.

فیلم از کشورهای مختلف مانند فیلم هندی، فیلم کره ای، فیلم ترکی و ژانر های مختلف فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. این سه یک خانواده هسته ای موقت را تشکیل می دهند که بر محافظت از میزی در برابر احزابی که می خواهند از او برای منافع ژنتیکی و مالی استثمار کنند، متمرکز شده اند. رپتور نیمه اهلی بلو نیز با آنها زندگی می کند، و تولید مثل کرده و صاحب یک فرزند شده است (منعکس کننده رابطه میزی با ماده ژنتیکی مادرش - البته آنقدر تصادفی که انگار سازندگان فیلم حتی تصور نمی کردند که این دو موجود از نظر موضوعی به هم مرتبط باشند.

این فیلم سینمایی، مستند و فیلم اکشن است. علاوه بر تماشای آنلاین فیلم، دانلود فیلم ترسناک و دانلود فیلم اکشن نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

همچنین یک طرح جاسوسی شرکتی (مانند بسیاری از فیلم‌های دیگر) وجود دارد که شامل یک شرکت بی‌فکر و/یا شوم است که از جادو و شگفتی صحبت می‌کند، اما عمدتاً علاقه‌مند به بهره‌برداری از دایناها و فناوری‌هایی است که آنها را ایجاد کرده است.

در کنار تماشای آنلاین فیلم، تماشای آنلاین سریال نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. همچنین در کنار آرشیو تمامی فیلم های تماشای فیلم یاغی نیز فراهم شده است.

+ نوشته شده در  دوشنبه 20 تير 1401ساعت 14:34  توسط المیرا   بازدید 185 برچسب ها:

فیلم سینمایی او

فیلم سینمایی او ساخته ی اسپایک جونز

فیلم او از اسپایک جونز اولین بار مانند یک معجزه بازی می کند. تماشای نماهای آغازین آن از واکین فینیکس که بیانیه ای بی شرمانه از عشق ابدی به یک جفت روح نادیده می دهد، بلافاصله خلع سلاح می شود. این بازیگر بسیار بی‌تأثیر، آن‌قدر صمیمانه است، آن‌قدر که از عجایب شکنجه‌آمیز تهی شده است که مشخصه بیشتر نقش‌هایی است که او بازی می‌کند. مثل افتادن در یک آغوش آرامش بخش است. سپس می فهمد که این اعلامیه متعلق به او نیست، بلکه کاری است که او یا بهتر است بگوییم شخصیتش، تئودور، برای کارش انجام می دهد. این فیلم سینمایی، فیلم علمی تخیلی و فیلم عاشقانه است.

با ادامه فیلم، و تماشاگر بیشتر متوجه می شود که تئودور چه مرد معمولی است - او ایمیل خود را در مسیر بازگشت از محل کار به خانه چک می کند، درست مثل همه ما این روزها – کارگردان اسپایک جونز، که فیلمنامه فیلم را نیز نوشته است. دنیای سینمایی فریبنده ای را می سازد که بیننده را نیز در آغوش می گیرد.

نحوه کار تلفن هوشمند تئودور و گوشی آن با ما متفاوت است و به زودی مشخص می شود که فیلم او چیزی شبیه به یک فیلم علمی تخیلی است که در آینده ای نه چندان دور اما کاملاً خارق العاده اتفاق می افتد. بخش بزرگی از جذابیت فیلم این است که جونز چقدر این لس آنجلس آینده را تصور و ساخته است، از آسمان دودآلود گرفته تا آسمان‌خراش‌های درخشان و سیستم حمل و نقل انبوه کارآمد و بسیاری موارد دیگر. (قبلاً و بدون شک بیشتر هم خواهد شد، نکاتی در مورد اینکه این لس آنجلس آینده چقدر قفقازی است، وجود داشته است. احتمالاً چیزهای کمی وجود خواهد داشت که چگونه مد شلوارهای کمر بلند در این آینده زندگی را برای افراد چاق ناخوشایند می کند.)

پیش‌فرض آینده‌نگر زمینه را برای یک داستان عاشقانه غیرمعمول فراهم می‌کند: داستانی که در آن تئو، که هنوز به‌شدت آسیب دیده و به خاطر فروپاشی ازدواجش حساس است (دوستی در پیامی به او می‌گوید: «دلم برایت تنگ شده است»؛ «غمگین نیست، mopey you. the old, fun you")، عاشق سیستم عامل هوشمند مصنوعی کامپیوترش می شود. فیلم نشان می دهد که این محصول تبلیغ شده و احتمالاً به مقدار قابل توجهی خریداری شده است، اما بر تعامل تئو با سیستم عامل خود تمرکز دارد که صدایی زنانه می دهد.

صدای زن (که توسط اسکارلت جوهانسون به زیبایی به تصویر کشیده شده است) نام "سامانتا" را به خود می دهد و به زودی سامانتا پرونده های تئو را دوباره سازماندهی می کند، او را می خنداند و چیزی شبیه به آگاهی انسانی را توسعه می دهد.

در تعامل اولیه تئو و سامانتا است که سریال او جالب‌ترین و نگران‌کننده‌ترین اعماق خود را پیدا می‌کند. می‌دانید که سامانتا، که یک کامپیوتر است، توانایی پردازش داده‌ها و بسیاری از آن‌ها را با سرعتی بالاتر از تئوی انسانی دارد. او با بازیگوشی به تئو می گوید: «من می توانم درک کنم که دیدگاه محدود چگونه می تواند به ذهن غیر مصنوعی نگاه کند.» و در حالی که برنامه نویسی سامانتا به گونه ای طراحی شده است که او را برای تئو دوست داشتنی کند، شبیه سازی تیک های انسانیت او به زودی سیستم عامل را احساس می کند، یا شبیه سازی آن است، و در حالی که بیننده توسط ویژگی ها و ویژگی های درهم تنیدگی فزاینده تئو و سامانتا فریفته می شود. او همچنین در حال گذراندن یک دوره تصادفی در مورد این سوال است که انسان بودن به چه معناست.

جونز در میان این سختی ها، موقعیت هایی برای فیلم کمدی واقعی پیدا می کند. در ابتدا تئو نسبت به "دوست دختر" جدیدش کمی عجیب احساس می کند و سپس متوجه می شود که رفیقش امی (امی آدامز) درگیر رابطه ای با سیستم عاملی است که شوهرش از او جدا شده است. جونز در طول فیلم، در حالی که هرگز به طنزپردازی نمی‌پردازد، نکات خنده‌داری را در مورد اینکه وجود هوش مصنوعی در جامعه انسانی ممکن است بر آن جامعه تأثیر بگذارد، ارائه می‌کند. او همچنین شوخی های خوبی در مورد بازی های ویدیویی انجام می دهد.

اما او همچنین لحظات دلخراشی واقعاً ناراحت کننده ایجاد می کند، مانند ناتوانی تئو در درک اینکه چه مشکلی در ازدواجش با کاترین رخ داده است (رونی مارا، بسیار شگفت انگیز در نقشی که می توانست مشکل ساز باشد) و تداوم پارگی عاطفی ناخواسته آنها در رابطه با یکدیگر. تنها جلسه "حضور" در فیلم.

علاوه بر ژانرهای مختلف مانند فیلم درام، فیلم عاشقانه و فیلم علمی تخیلی، دانلود رایگان نیز در نماوا فراهم شده است.

علاوه بر تماشای آنلاین فیلم، دانلود فیلم اکشن، فیلم جدید، فیلم سینمایی و دانلود فیلم ترسناک نیز در سایت فیلم نماوا وجود دارد.

همه اینها با کاردستی فوق‌العاده‌ای طراحی شده است فیلمبرداری Hoyte van Hoytema لحن‌های کم‌رنگی را که در فیلم «جاسوس سرباز خیاط سرهم‌بند» در سال 2011 به کار می‌برد می‌گیرد و یک کیفیت خامه‌ای رویایی به آن‌ها اضافه می‌کند، به طوری که حتی دود لایه‌ای در افق شانگهای که گاهی اوقات می‌ایستد. در لس آنجلس اینجا کیفیتی مبهم مسحور) و تخیل دارد. اگر یک «اما» وجود دارد، این است که فیلم گاهی اوقات ممکن است کمی از خودش راضی به نظر برسد، صداقت آن گاهی اوقات کمی مقدس‌تر از شما ارتباط برقرار می‌کند، مانند برخی از آن ویژگی‌های یک صفحه‌ای که به زیبایی مجله ادبی را نشان می‌دهد. مؤمن». همانطور که می دانید، البته تئو یوکلل می نوازد.

تماشای آنلاین سریال در ژانرهای مختلف مانند سریال ایرانی، سریال کره ای و سریال هندی، سریال ترکی در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

و من هنوز نگران هستم که آیا ایده کسب‌وکار متخصص در "نامه‌های زیبای دست‌نوشته" بسیار بدبینانه است یا بدبینانه یا چیز سومی است که ممکن است من آن را رد نکنم. یکی از جذاب‌ترین و واقعاً تحریک‌آمیزترین فیلم‌هایی که احتمالاً امسال خواهید دید، و قطعاً فیلمی چالش‌برانگیز اما نه بی‌مناسب.

+ نوشته شده در  دوشنبه 20 تير 1401ساعت 14:09  توسط المیرا   بازدید 211 برچسب ها:

سریال دیدنی اوزارک

سریال اوزارک بهترین سریالی است که شما تماشا نمی کنید. 

نتفلیکس طبق گفته مدیرعاملش، رید هستینگز، امسال 6 میلیارد دلار برای محتوا هزینه کرده است و شروع به نمایش کرده است. آن‌ها نمایش‌های اصلی جدیدی مانند سریال خانه پوشالی، Orange is the New Black، نارکوها، ۱۳ دلیل برای اینکه، Chef’s Table، اتفاقات عجیب، و تعداد زیادی برنامه دیگر به ما داده‌اند – و قصد ندارند به این زودی‌ها سرعت خود را کاهش دهند.

فیلم سینمایی، سریال جدید و فیلم جدید در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

یکی از جدیدترین سرمایه‌گذاری‌های آن‌ها، سریال اوزارک، اورجینال برجسته دیگری برای غول استریم است که توجه ما را به خود جلب کرد - اما شاید شما نه. به هر دلیلی، ما در رسانه های اجتماعی یا مطبوعات چیز زیادی در مورد سریال اوزارک نشنیده ایم. آنچه ما شنیده ایم بسیار سیاه و سفید است: یا آن را دوست دارید یا از آن متنفر هستید.

این مانند بریکینگ بد است، به روشی بسیار خوب

یکی از چیزهایی که بلافاصله متوجه شدیم این بود که چقدر شبیه برکینگ بد است، اما نه به روشی «بیشتر از آن». برایان کرانستون واقعا جذابیت درام جنایی ضدقهرمانی را با بازی در نقش والتر وایت به کانون توجه آمریکایی ها آورد و جیسون بیتمن به خوبی این نقش را در نقش مارتی بیرد در اوزارک به نمایش می گذارد.

مانند وایت، بیرد پدری است که برای بهبود خانواده اش درگیر معاملات شرورانه می شود و مانند وایت، برد باید دریابد که چگونه این آشفتگی را حل کند. مانند بریکینگ بد، زندگی کثیف بیرد در نهایت به یک رابطه خانوادگی تبدیل می شود که همه را در معرض خطر قرار می دهد.

و البته، زمانی که برای اولین بار تماشای سریال اوزارک را شروع کردیم، نمی‌توانستیم نقش جیسون بیتمن در نقش مایکل بلوث را در Arrested Development به خاطر بسپاریم، درست مانند اولین باری که سریال برکینگ بد را دیدیم، کرانستون را در نقش Hal در Malcolm in the Middle به یاد آوردیم.

جایی که آن شباهت‌ها پایان می‌یابد - جدای از کل چیز کریستال - این است که ما می‌توانیم سفر والتر وایت را از ابتدا تا پایان ناگوار ببینیم. در سریال اوزارک ما دقیقاً در انبوه عمل پرتاب شده ایم. ما زمینه‌ای نداریم که واقعاً چیزهای جالب و جالبی را ارائه می‌دهد: «در حال حاضر چه اتفاقی می‌افتد؟» از همان ابتدا احساس کنید شخصیت ها باهوش هستند.

برای تماشای فیلم درام، سریال ایرانی، سریال کره ای و سریال ترکی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

قوی ترین ویژگی های سریال اوزارک این است که طرح داستان به خوبی توسعه یافته است، همراه با هوش شخصیت ها. برای بینندگان، این بدان معنی است که هرگز هیچ طرح مضحکی وجود ندارد، و هیچ کس هرگز روی سؤالات اشتباه وسواس نمی‌کند یا ارتباطات واضح را از دست نمی‌دهد.

طرح نمایش به اندازه کافی بلند است، به این معنی که همه چیز ساده است. این هرگز بینندگان را با احساسات «اوه، بیا» در بسیاری از درام‌های جنایی ضدقهرمانی که در چند سال اخیر تجربه کرده‌ایم، نمی‌کشد و با خود همراه می‌کند. ما همچنین واقعاً قدردانی می کنیم که این شخصیت ها در طول زمان چقدر جالب و واقعی می شوند. ما یاد می گیریم که با بیردها همدردی کنیم و به طور قانونی از آنها بترسیم.

نمی‌توانیم قبول نکنیم که فرضیه «هه» سریال، «مردی با حرفه‌ای امیدوارکننده، اما آزاردهنده، شروع به برخورد با افراد اشتباه می‌کند در حالی که ازدواجش شروع به از بین رفتن می‌کند» آنقدرها هم اصیل نیست. تفاوت این است که به دلیل ثروتمند و واقعی بودن این شخصیت ها کار می کند. همه چیز گاهی افتضاح می شود، اما این افراد هرگز از واقعی بودن دست نمی کشند.

فیلم از کشورهای مختلف مانند فیلم هندی، فیلم کره ای و فیلم ترکی در نماوا فراهم شده است. علاوه بر تماشای فیلم، دانلود فیلم ترسناک و دانلود فیلم اکشن نیز در اپلیکیشن نماوا فراهم شده است.

این به طور غیرقابل تأسفی غیر هالیوودی است. اوزارک قرار نیست مانند سایر نمایش های ضدقهرمانی، یک ماجراجویی جذاب هالیوود باشد. این درخشش نرم مردان دیوانه یا دکستر را ندارد، هر دو نمایش‌هایی که می‌توانند در مواقعی کمی بیش از حد مهندسی شده ظاهر شوند. هرگز با ریشه های اصیل خود نمی شکند، به این معنی که هرج و مرج و حتی گاهی وحشیانه می شود. بعد از قسمت اول متوجه منظور ما خواهید شد.

همچنین کاملاً از پنهان کاری معمولی که در درام های به سبک هالیوود می بینید خالی است. به عنوان مثال، همسر مارتی، وندی (با بازی عالی لورا لینی)، تقریباً بلافاصله به فرزندانشان می‌گوید که چه اتفاقی می‌افتد، چرا آنها مجبور شدند شیکاگو را ترک کنند و پدرشان با چه کسی مشکل دارد. این صحنه ای سریع از صداقت تازه است که از صنعتی بیرون می آید که به نظر می رسد به شدت توسط شخصیت هایی که اسرار بی مورد را حفظ نمی کنند، شوریده است.

علاوه بر تماشای آنلاین فیلم و سریال، تماشای آنلاین انیمه و انیمیشن، کارتون و فیلم کمدی نیز در اپلیکیشن نماوا فراهم شده است.

جایی که نمایش های دیگر کهنه و زائد می شوند، سریال اوزارک با سر به ورطه تاریک فرو می رود و متوقف نمی شود. آهنگ خوبی دارد، فیلمبرداری زیبایی دارد و موسیقی متن شگفت انگیزی دارد.

اوزارک به دلیل کاهش سرعت بعد از قسمت اول انتقادات زیادی دریافت کرد، اما این سرعت ما را عمیق‌تر کرد. ما فکر نمی‌کنیم که سریال اگر مستقیماً یک قطار گلوله‌ای بود، قدرت ماندگاری زیادی داشت، و فکر می‌کنیم این دقیقاً همان چیزی است که بیتمن - همچنین تهیه‌کننده اجرایی سریال - زمانی که شروع به استوری‌برد کردن همه چیز کردند، در ذهن داشت.

تماشای آنلاین سریال و تماشای آنلاین فیلم در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

همچنین فوق العاده خوب عکس می گیرد. چشمان زیرک متوجه پالت رنگ آبی مایل به خاکستری موضوعی و نور و سایه های تیز در سراسر آن می شوند. اگر فکر می کردید که همه چیز تصادفی است، دوباره فکر کنید. پپه آویلا دل پینو، فیلمبردار اصلی سریال، با No Film School به گفتگو نشست و از چگونگی و چرایی فیلمبرداری فیلم به روشی که انجام دادند، دست برداشت. تک تک جنبه های فیلمبرداری، از استفاده از نور گرفته تا رنگ ها (هر صحنه با دمای 4400 کلوین فیلمبرداری شده است، تا سبک برش محکم و فراتر از آن، برای ایجاد رنگ های اصیل و تاریک، استفاده شده است. و احساس سنگدل که تعریف می کند.

تماشای آنلاین فیلم یاغی در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

+ نوشته شده در  دوشنبه 20 تير 1401ساعت 13:31  توسط المیرا   بازدید 178 برچسب ها:

سریال آموزش بازیگری با هلن میرن

سریال آموزش بازیگری با هلن میرن

به‌عنوان یکی از طولانی‌ترین دوره‌های بازیگری در مسترکلاس، درس‌های سریال آموزش بازیگری با هلن میرن به جزئیات زیادی در مورد مراحل مربوط به یافتن و خلق یک شخصیت روی صفحه نمایش می‌پردازد. این از تجزیه و تحلیل لباس تا یادگیری شکسپیر را شامل می شود.

در مقایسه با سایر کلاس‌های مستر، کلاس آموزش بازیگرای با هلن میرن دارای محتوای متنوع فراوانی است. هلن از یک اتاق خالی شروع می کند، اتاقی که کم کم با وسایل یک بازیگر پر می شود. همچنین درس های سر صحنه برای نشان دادن اینکه یک روز فیلمبرداری چگونه است بسیار ارزشمند است.

در سایت فیلم نماوا، فیلم سینمایی جدید، کارتون، فیلم ایرانی کمدی، سریال ایرانی، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید وجود دارد.

توجه هلن به جزئیات و تفکیک دقیق او از آنچه کلاس به شما آموزش می دهد به من نشان می دهد که این دوره با دقت برنامه ریزی شده است. به همین دلیل، استاندارد تحویل عالی است و هلن به وضوح اهدافی را هنگام همکاری با مسترکلاس  در نظر داشت.

توصیه های عالی برای یادگیری بیشتر

همراه با تظاهرات بصری و مطالعات موردی هلن ارائه می‌کند، شما همچنین فهرست گسترده‌ای از خواندن/مشاهده بیشتر دریافت می‌کنید تا بتوانید در زمان خود کاوش کنید. برای یادگیرندگان بصری یا عملی، این یک راه موثر برای فراتر از دوره آموزشی و در دستان خودتان است.

دانلود ژانرهای دیگر مانند فیلم درام، فیلم هندی، فیلم ترکی، انیمه و انیمیشن، فیلم عاشقانه نیز تهیه شده است.

کتاب کار و درس های ویدیویی شامل چندین منبع توصیه شده، از جمله کتاب، نمایشنامه و فیلم است. همه اینها در درس ها مورد بحث قرار می گیرند و هلن به شما می گوید که چرا فکر می کند آنها منابع مهمی برای مطالعه هستند.

چیزی که در مورد این توصیه ها دوست داشتم این بود که آنها بسیار متنوع بودند. آنها فراتر از آثار خود هلن رفتند و طیف وسیعی از منابع را در طول تاریخ سینما و ادبیات گنجاندند. به ویژه، جدا کردن هلن از یک سخنرانی از تاجر ونیز شکسپیر در نشان دادن سودمندی متون کلاسیک فوق العاده بود.

در کنار تماشای سریال آموزش بازیگری با هلن میرن، سریال کره ای در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. اگر به تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین علاقه مند هستید به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

کتاب کار عالی و مفید

از زمان شروع مسترکلاس ، من متوجه رویکردهای متنوع و اغلب متضاد در کتاب کار شده ام. برای من بهترین انواع آنهایی هستند که دارای چندین زیربخش هستند و از همه مهمتر کاربرپسند هستند.

کتاب کار 54 صفحه ای هلن شامل موارد زیر است:

مطالعه مورد نیاز

کار دوره

منابع پیشنهادی

بررسی فصل

بخش های بیشتر بیاموزید.

تکالیف

با گزینه دنبال کردن آنلاین یا چاپ یک نسخه، کتاب کار بسیار شخصی تر و مستقل تر است. به عنوان یک منبع عملی تر از درس های ویدیویی، این یک راه عالی برای فراتر از دوره آموزشی و شفاف سازی دروس است.

دانلود رایگان نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. دانلود فیلم اکشن، دانلود فیلم ترسناک از ژانرهای پرطرفدار هستند.

کتاب کار همچنین دارای پیوندهایی است که شما را به منابع بیشتری می برد. اگر در رایانه شخصی خود به کتاب کار دسترسی دارید، این یک مکمل عالی است.

فرمت خوب ساختار یافته

همانطور که اشاره کردم، هلن هنگام برگزاری مسترکلاس  خود یک هدف روشن در ذهن دارد. او دقیقاً به شما می گوید که چرا دوره را به روشی که دارد قالب بندی کرده است، که نشان می دهد او مجوز خلاقیت مناسبی در انتخاب ساختار دوره دارد.

یعنی هلن اولین درس خود را در فضای خالی آغاز می کند. همانطور که او می گوید، این اتاق خالی یک بوم خالی است که او به آرامی آن را با وسایل بازیگری پر خواهد کرد. او می‌گوید این یک راه خوب برای دیدن روند بازیگری از کار آماده‌سازی تا محصول نهایی است.

با وجود طولانی بودن، مسترکلاس  این دوره را به بخش های قابل مدیریت تقسیم می کند. این امر باعث می‌شود حتی زمانی که آن را در یک دوره طولانی‌تر مشاهده می‌کنید، آن را دنبال کنید. در واقع، این یک راه خوب برای به دست آوردن یک نمای فشرده از مسترکلاس  است و دقیقاً آنچه را که خواهید آموخت روشن می کند.

تماشای آنلاین فیلم یاغی نیز در نماوا فراهم شده است.

کانون انجمن فعال و مشارکتی

به عنوان یک دوره آموزشی بسیار محبوب، تالار گفتگوی هلن میرن مسترکلاس مملو از شرکت کنندگانی است که داستان های خود را به اشتراک می گذارند. برای من، این یک راه عالی برای برقراری ارتباط با همکلاسی های همکلاسی و حتی کسب بازخورد در مورد درس شما است.

در حالی که یادگیری مستقل می تواند کاملاً منزوی به نظر برسد، مسترکلاس  مطمئناً با دادن فرصتی برای به اشتراک گذاشتن نظرات و بحث در مورد درس ها، تا حد امکان به فراگیران مختلف پاسخ می دهد.

این نزدیک‌ترین چیزی است که شما به یک سمینار تجربه می‌کنید، و خوشبختانه، تیم مسترکلاس  همیشه آماده بحث و گفتگو در میان دانشجویان خود است.

در سریال آموزش بازیگری با هلن میرن این نکات را میتوانید یاد بگیرید.

چه چیزی می تواند بهبود یابد

گاهی انتزاعی

علیرغم توجه او به جزئیات و پوشش گسترده، کلاس کارشناسی ارشد هلن گاهی اوقات می تواند به سمت انتزاعی منحرف شود. من فکر می کنم این تا حدی به دلیل عدم نمایش و مطالعات موردی او است.

به عنوان مثال، او به شما اهمیت تحقیق برای بازیگری را به جای تاریخ می گوید، اما توضیح نمی دهد که چگونه این کار را انجام می دهد. من احساس می‌کردم که توصیه‌های لامسه‌تر در این زمینه‌ها می‌تواند دنیای درس‌های او را متفاوت کند.

بدون تظاهرات بازیگری

به همین ترتیب، در سریال آموزش بازیگری با هلن میرن هیچ نمونه بازیگری را به جز سخنرانی «کیفیت رحمت» (که بیشتر خواندنی است) به شما ارائه نمی دهد. در حالی که سایر کلاس‌های مستر مانند ساموئل ال جکسون و ناتالی پورتمن به آن‌ها نشان می‌دهند که یک صحنه را بازی می‌کنند، هلن به‌جای انجام آن، تمرکز بیشتری بر روی صحبت درباره بازیگری دارد.

در حالی که از نمایش لباس های او لذت می بردم، خیلی خوب بود که نمونه هایی از بازیگری او را می دیدم تا نکاتی را که او بیان می کرد، درک کنم.

در سایت فیلم نماوا می توانید علاوه بر تماشای آنلاین فیلم و تماشای آنلاین سریال به دانلود رایگان آن ها نیز دسترسی داشته باشید.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 15 تير 1401ساعت 10:49  توسط المیرا   بازدید 240 برچسب ها:

سریال کره ای کافه مینامدانگ

سریال کره ای کافه مینامدانگ

قسمت 1 سریال کافه مینامدانگ با شمن کلاهبردار، نام هان جون، آغاز می شود که به عنوان مهمان محترم مدیر عامل، لی مین گیونگ، در هتل MK Nobel همراهی می شود.

دانلود رایگان نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. دانلود فیلم اکشن، دانلود فیلم ترسناک از ژانرهای پرطرفدار هستند.

هان جون عجیب و غریب و شیطون، پس از احساس انرژی عجیب به اتاق مصاحبه اش می رود. او با اجرای یک رقص شمنی به طور کامل با جغجغه و فن، ادعا می کند که روحیه انتقام جویانه یک کارمند سابق به مدیر هتل، کو جو وون وابسته است. هان جون اقدام به افشای جو وون به دلیل آزار و اذیت جنسی و بیگانگی کارمند سابق می کند تا اینکه او خودکشی کرد.

در کنار تماشای سریال کافه مینامدانگ، سریال کره ای در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. اگر به تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین علاقه مند هستید به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

صبح روز بعد جمعیتی در بیرون کافه مینامدانگ جمع می شوند و مشتاقانه منتظر زمان باز هستند. در محل زندگی ساختمان، هان جون سعی می کند نام هی جون را که قبلاً از سرویس اطلاعات ملی و همچنین خواهر کوچکترش بود، بیدار کند.

دانلود ژانرهای دیگر مانند فیلم درام، فیلم هندی، فیلم ترکی، انیمه و انیمیشن، فیلم عاشقانه نیز تهیه شده است.

جو نا دان که در خود کافه کار می کند، درهای روز را باز می کند. مشتری‌ها وارد می‌شوند و باریستا، گونگ سو چئول را تحسین می‌کنند، اگرچه با شنیدن لهجه سنگین او جذابیتش محو می‌شود و او کوون گی‌جون تازه وارد را به طبقه زیرزمینی می‌رساند که هان‌جون کسب‌وکارش را انجام می‌دهد.

تماشای آنلاین فیلم یاغی نیز در نماوا فراهم شده است. در ژانرهای فیلم کمدی، فیلم جنایی و فیلم خانوادگی نیز نماوا فیلم هایی را برای مخاطبانش در نظر گرفته است.

هان جون که روی یک سکوی بلند روی یک صندلی تاج و تخت نشسته است، بلافاصله اعلام می کند که گی جون به همسرش خیانت کرده و سپس توسط معشوقه اش که با پولش فرار کرده است، خیانت کرده است.

در سایت فیلم نماوا، کارتون، فیلم ایرانی کمدی، سریال ایرانی، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید وجود دارد.

او از کجا این را می داند؟ ما به زمانی برمی گردیم که هی جون تمام تلاش خود را در گی جون کشف کرد، از جمله اینکه همسرش از او برای نفقه و حساب اینستاگرام معشوقه اش شکایت کرده است. هان جون استنباط می کند که معشوقه بر اساس انتخاب لباس و سوابق تلفن او همدستی داشته است. با آن ها، هی جون می تواند شماره پلاک خودرو را بدست آورد.

هان جون به سو چئول، که در آن لحظه در حال تعقیب ماشین یک منحرف با پای پیاده است، وظیفه ردیابی صفحه را می دهد. سوچول ماشین منحرف را فرماندهی می کند و از آن برای پیدا کردن ماشین همدستش استفاده می کند. در پارکینگ یک ساختمان آپارتمانی است، جایی که سوچول معشوقه و همدست را می بیند که آماده رفتن به خارج از کشور هستند.

و بنابراین، به زمان حال قبل از تاج و تخت هان جون می رسیم، جایی که او گی جون را متقاعد می کند که برای بازیابی پول خود در حین ارسال سیگنال پرداخت، به طلسمی نیاز دارد. هان جون طلسم را به همراه آدرس ساختمان آپارتمان همدست و دستور "نگهبانی از خروجی شمالی" به جی جون می دهد.

جی جون کارآگاهان پلیس جانگ و کیم را با خود می برد تا این کار را انجام دهند. کارآگاه جانگ در حال حاضر با اسطوره‌هایی که در اطراف هان جون رشد می‌کنند، گیج شده است، و وقتی معشوقه در خروجی ظاهر می‌شود، اعتقاد او عمیق‌تر می‌شود.

بعداً در ایستگاه پلیس دائون، دو کارآگاه منتظر یک تازه کار برای نشان دادن هستند. وقتی هان جائه هوی وارد می‌شود، تصور می‌کنند که او است و با او چنین رفتار می‌کنند. وقتی هی جون زنگ می‌زند و وانمود می‌کند که از گارد ساحلی است و می‌گوید کو جو وون هتل MK Nobel در حال تلاش برای فرار به چین است، حتی به جائه‌وی می‌گویند که پشت سر بماند و تمیز شود.

کارآگاه جانگ در حالی که او و کارآگاه کیم جو وون را از طریق بندر تعقیب می کنند، عقب می افتد. کارآگاه کیم هم وقتی جائه‌ویی از جایی بیرون می‌آید، از هر دوی آن‌ها سبقت می‌گیرد و به تنهایی آدم‌هایی را که برای کمک به جو وون ظاهر می‌شوند، پایین می‌آورد.

هان جون که با هی جون از طریق دوربین مداربسته تماشا می‌کرده است، غرق شده است. بدیهی است که تیپ ایده آل او زنی است که بتواند از او محافظت کند.

خواهر کارمند سابق که خودکشی کرد از هان جون تشکر می کند. او تظاهر به فروتنی می کند و طوری رفتار می کند که از طریق خواهر مرحومش همه چیز را جمع کرده است و از یادآوری پرداخت غافل نمی شود.

کارآگاهان به ایستگاهی برمی‌گردند که تازه کار واقعی آنها، کارآگاه Na، منتظر است. Jae-hui از این لحظه استفاده می کند تا خود را به عنوان ستوان هان Jae-hui، رهبر تیم جدید آنها معرفی کند.

کارآگاه جانگ او را با شهرتش به عنوان شبح ایستگاه پلیس یونگجین می شناسد. یک داستان پشت این نام این است که او کارتل مواد مخدر جنوب شرقی آسیا را در یک روز در حالی که غیرمسلح بود بیرون کشید و مانند یک روح در هوا پرواز کرد. یکی دیگر این است که او مانند یک روح به یک جعبه می چسبد و آن را تا آخر می بیند. در هر صورت، تیم متحجر است.

جائه هوی تیمش را تقسیم می کند. کارآگاهان کیم و نا قرار است پرونده کانگ یون هی که یک ماه پیش فراری شده بود را مورد بررسی قرار دهند. او کارآگاه جانگ را به عنوان شریک زندگی خود تعیین می کند.

این امر باعث می شود تا کارآگاه جانگ از رئیس آنها، هم خانواده اش شکایت کند. با این حال، رئیس برنامه بزرگی دارد. جائه هوی پس از اینکه در ایستگاه پلیس یونگجین سوت زد که منجر به اخراج های سرشناس و ترفیع او شد، زیر نظر مقامات بالاتر آنها قرار گرفت. این همچنین به این معنی است که او یک هدف در پشت خود دارد که فقط توسط احساسات عمومی محافظت می شود. رئیس از کارآگاه جانگ می‌خواهد جاه‌ویی را مشاهده کند و زمان مناسبی را برای اخراج او بیابد، که حتی می‌تواند کارآگاه جانگ را به دفتر تحقیقات بازگرداند، جایی که زمانی یک افسانه بود.

جائه هوی در آن شب در حالی که پرونده‌هایش را بررسی می‌کرد، با بریده‌ای از روزنامه مواجه می‌شود که روی آن نوشته شده بود: «آیا قوه قضائیه به چوی یئونگ سوپ کمک کرد تا فرار کند؟» خط دیگری نشان می‌دهد که یک افسر به دلیل جعل شواهد زندانی شده است. جائه هوی آن را به دیوارش می‌چسباند و به تصویر همراه با دستبند زندانی خیره می‌شود. حتی با چهره‌اش تار، آشکارا هان جون است.

در این مقاله داستان قسمت هایی از سریال کافه مینامدانگ فراهم شده است. 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 15 تير 1401ساعت 10:48  توسط المیرا   بازدید 217 برچسب ها:

مستند جدید نشنال جیئوگرافی به نام آمریکای زیبا

مستند آمریکای زیبا

آخرین مجموعه نشنال جئوگرافیک به نام مستند آمریکای زیبا است که به بسیاری از شگفت‌انگیزترین مکان‌های ایالات متحده، از جمله دشت‌های بزرگ، کوه‌های راکی، اقیانوس‌ها، باتلاق‌ها و همه چیز در این میان نگاه می‌کند.

این مجموعه توسط تهیه کنندگان برنده جایزه فیلم های «سیاره زمین»، «سیاره یخ زده» و «دیزنی نیچر» ساخته شده است. بنابراین همانطور که انتظار دارید، این سریال مملو از فیلم های فوق العاده از برخی از زیباترین مکان هایی است که در ایالات متحده یافت می شود.

قسمت افتتاحیه بیشتر نگاهی کلی به مناظر زیبای موجود در سراسر ایالات متحده است، با کمی زمان صرف نمایش برخی مکان‌ها و حیوانات خارق‌العاده که می‌توان در طبیعت آمریکا یافت. راستش را بخواهید، اگر فقط یک قسمت از این سریال را تماشا می کنید، آن را به قسمت اول تبدیل کنید، زیرا این یک قسمت عالی است و واقعاً برخی از بهترین مکان های ایالات متحده را برجسته می کند.

قسمت دوم بسیار بیشتر بر انسان متمرکز است و کاری که این انسان ها برای نجات محیط محلی خود انجام می دهند، مانند غواصی در نزدیکی یک باشگاه گلف برای ماهیگیری توپ های گلف یا معرفی مجدد گاومیش کوهان دار امریکایی به دشت های بزرگ. این قسمت بخشی حیاتی از سریال است و نشان می دهد که چگونه آمریکا فقط می تواند زیبا بماند.

برای یادآوری شکوه و جلال آمریکای شمالی، تمرکز مستند آمریکای زیبا، یک نمایش شش قسمتی به «وحشی‌ترین و زیباترین قاره زمین»، زمان خوبی و همچنین تعطیلات آخر هفته مناسب است. همانطور که توسط مایکل بی. جردن، راوی تشویق کننده توصیف شده است. این یک امتحان فیزیکی حس خوبی از سومین قاره بزرگ و «متنوع ترین» است، از نظر محیطی، و در حالی که هیچ صدایی وجود ندارد که بگوید «من آمریکای شمالی هستم و این پیام را تأیید می کنم»، اگر مکانی می تواند برای ریاست جمهوری نامزد شود، این نمایش می تواند تبلیغ کمپین باشد.

البته چیزهای زیادی برای غر زدن وجود دارد، و این مجموعه نشنال جئوگرافیک (که توسط دیزنی پخش میشود) با هوس و هوس و بی بند و باری از ویژگی های فیزیکی یک منظره گاه خشن و بسیار متنوع (امواج کهربایی دانه، دشت های میوه دار، و غیره) و «قهرمانانی» که فرد در سراسر آن پیدا می کند. اگر این کلمه قبلاً بیش از حد استفاده شده به نظر می رسد، مستند آمریکای زیبا اهمیتی نمی دهد: این اصطلاح را به سنجابی اطلاق می کند که از درختان کاج خود محافظت می کند و دوئل برای مرگ بین گرگ های قطب شمال و یک گاو مشک («نبرد باستانی بین دو قهرمان شمال یخ زده). این که آیا مبارزه برای بقا مساوی با قهرمانی است یا اینکه موجودی ناآگاه از مرگ و میر خود می تواند یک قهرمان باشد، قابل بحث به نظر می رسد. اما موضوع در این تولید گسترده جریان دارد.

در سایت فیلم نماوا، کارتون، فیلم سینمایی جدید، فیلم ایرانی کمدی، سریال ایرانی، فیلم سینمایی قدیمی و فیلم جدید وجود دارد.

چهار قسمت دیگر کمی بیشتر بر یک منطقه خاص در ایالات متحده متمرکز است.

تنها مشکل جزئی من در مورد سریال، سبک روایت است که توسط مایکل بی جردن، بازیگر نقش کیلمونگر در فیلم پلنگ سیاه انجام می شود. اکثر روایت خوب است، اما گاهی اوقات، به سبک Disneynature می رود، که کمی جوان تر می شود، که به نظر من کمی آزاردهنده بود.

دانلود ژانرهای دیگر مانند فیلم درام، فیلم کره ای، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم سینمایی، انیمه و انیمیشن، فیلم و سریال جدید، فیلم عاشقانه نیز تهیه شده است.

این یک مسئله رایج است که من در بسیاری از مستندهای طبیعت دیزنی دارم، زیرا سبک آمریکایی در مقایسه با مستندهای بریتانیایی حیوانات بسیار ملایم تر است و گاهی اوقات می تواند حامی به نظر برسد. یکی دیگر از جنبه های آزاردهنده این سریال این است که اغلب افراد و حیوانات را قهرمان می نامند، که به نظر می رسد بسیار اجباری است.

در کنار تماشای آنلاین مستند آمریکای زیبا، سریال کره ای در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. اگر به تماشای آنلاین فیلم و سریال به صورت آنلاین علاقه مند هستید به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

آمریکای زیبا یک مجموعه مستند فوق العاده است که ارزش وقت گذاشتن برای تماشای آن را دارد. برخی از فیلم‌های شگفت‌انگیز ایالات متحده را به نمایش می‌گذارد، و اگر می‌خواهید درباره برخی از زیباترین مکان‌های این کشور بیشتر بدانید و درباره برخی از حیات‌وحش بومی بیشتر بدانید، این برای شماست.

هر شش قسمت «آمریکا زیبا» در تاریخ 4 ژوئیه 2022 به دیزنی پلاس می‌آیند.

تماشای آنلاین فیلم یاغی نیز در نماوا فراهم شده است.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 15 تير 1401ساعت 10:47  توسط المیرا   بازدید 261 برچسب ها:

انیمیشن نمایش کله فنجونی

انیمیشن نمایش کله فنجونی

وقتی صحبت از تطبیق محتوای بازی های ویدیویی با رسانه های قابل تماشا می شود، نتایج از نظر تاریخی به شدت منفی بوده است. اقتباس‌های بیشماری که اغلب نمی‌توانند جذابیت و روح چیزی را که بازی را در ابتدا محبوب می‌کند به تصویر بکشند، منجر به فاجعه شده‌اند، با این حال استودیوها هنوز هم نشان می‌دهند که مایل هستند کالج قدیمی را امتحان کنند. بر اساس بازی بسیار موفق Cuphead در سال 2017: "با شیطان معامله نکنید، نمایش نتفلیکس با سر جام! یک بار دیگر جزیره Inkwell را در حالی که ماجراهای عجیب Cuphead (Tru Valentino) و Mugman (Frank Todaro) را دنبال می کنید، زنده می کند.

با رونق عظیم انیمیشن در دهه گذشته، برای پروژه‌های انیمیشنی سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود که واقعاً متمایز شوند، روح مبتکر و الهام‌بخش کارتون نمایش کله فنجونی واضح است مشابه بازی‌ای که برای انیمیشن دست‌کش امتیازات عالی کسب کرد، تصاویر بصری انیمیشن نمایش کله فنجونی برخی از بزرگترین نکات مثبت آن هستند. با ترکیب چندین سبک انیمیشن با هم، دنیای این مجموعه از نظر بصری متنوع است و با دنیایی که هرگز کهنه یا قابل پیش بینی نیست، درگیر است. مشابه سریال هایی مانند بالای دیوار باغ، کارتون نمایش کله فنجونی جهانی را ایجاد می کند که به طور منحصر به فرد با الهامات آن تعریف شده است. در حالی که در بسیاری از محیط‌ها، قایق‌های بخار و شهرهای شلوغ که مستقیماً از آمریکای دهه 1920 الهام گرفته‌اند، آمریکاییانای غیرقابل انکار وجود دارد، این سریال با شخصیت‌هایش از جمله سبزیجات و ارواح غول‌پیکر تخیلی است که به وضوح این جهان را به عنوان دنیایی فانتزی تثبیت می‌کنند.

در این فانتزی، انیمیشن نمایش کله فنجونی امتیازی پیدا می کند که به ندرت در انیمیشن های مدرن کودکان دیده می شود. از یک آنتاگونیست که صرفاً خود شیطان است تا خطرات اپیزودهایی که شخصیت‌هایی به معنای واقعی کلمه برای روح خود می‌جنگند، یک مزیت بزرگسالانه‌تر وجود دارد که به سریال کمک می‌کند به شیوه‌ای فوق‌العاده با طراوت برجسته شود. به جای همیشه تمیز یا ایمن بودن، انیمیشن هایی وجود دارد که به ترس از بدن و شخصیت هایی که واقعاً احساس شیطانی می کنند بازی می کند. اینها چیزهایی است که می توان از انیمیشن در اوایل دهه 2000 انتظار داشت، اما متأسفانه، این ایده آل ها در سال های اخیر با فشار برای محتوای ایمن و قابل هضم تر از بین رفته اند. اگرچه نمایش هرگز بداخلاق یا خام نبود، اما به وضوح مایل به پذیرش ریسک های بیشتری است که همیشه دیدن آن در مواجهه با روند یکنواخت تر، خوب است.

دانلود رایگان نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. دانلود فیلم اکشن، دانلود فیلم ترسناک از ژانرهای پرطرفدار هستند.

ارزش سرگرمی قسمت ها نیز نسبتاً ثابت است. شبیه به نمایشی مانند استیون یونیورس، اکثر کارتون های نمایش کله فنجونی اپیزودیک است، اما یک داستان کلی وجود دارد که به هر تعداد انگشت شماری از قسمت ها بازمی گردد. با نمایش شیطان (لوک میلینگتون) که برای انتقام از کله فنجونی آماده است، اینها به وضوح بهترین قسمت های سریال هستند و خود شیطان سرگرم کننده ترین شخصیت سریال است.

دانلود ژانرهای دیگر مانند فیلم درام، فیلم هندی، فیلم ترکی، انیمه و انیمیشن، فیلم عاشقانه نیز تهیه شده است.

با این حال، اپیزودهای اطراف آنها هنوز هم با تنوع کافی برای احساس تازگی در کل فصل 12 قسمتی سرگرم کننده هستند. حتی اگر مفهوم یک اپیزود ضعیف‌تر باشد، تنها در حدود 14 دقیقه در هر اپیزود، نشستن در آن هرگز دردناک نمی‌شود. تفاوت اصلی بین نمایشی مانند انیمیشن نمایش کله فنجونی و استیون جهان به اندازه و وزن داستان بزرگتر است. در حالی که این فرمول برای استیون یونیورس بسیار خسته کننده شد و داستان های پایانی جهان را با کمدی پرکننده قطع می کرد، داستان کلی کارتون نمایش کله فنجونی بسیار سبک تر است و به این فرمول اجازه می دهد بسیار بهتر عمل کند.

در سایت فیلم نماوا، فیلم سینمایی، کارتون، فیلم ایرانی کمدی، سریال ایرانی، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید وجود دارد.

بازی های نمایش نیز بی عیب و نقص است. هر صداپیشه شخصیت و کاریزمایی به ارمغان می آورد که به برجسته کردن این شخصیت ها کمک می کند. هر دو ترو والنتینو و فرانک تودارو لایه‌های قوی نشان می‌دهند، زیرا شخصیت‌های آنها باید همزمان دوست‌داشتنی و نفرت‌انگیز باشند، در حالی که لوک میلینگتون کاملاً تمام دیالوگ‌ها را می‌جوید.

در کنار تماشای انیمیشن نمایش کله فنجونی، سریال کره ای در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. اگر به تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین علاقه مند هستید به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

این مکان دیگری است که نمایش الهام گرفته و متمایز از دنیای انیمیشن اطراف خود است. از نماد نگاری گرفته تا شخصیت هر شخصیت و بصری، هیچ قطعه ای از نمایش وجود ندارد که انگار فقط در حال گذر از حرکت است و در عوض، نتایج تقریباً بلافاصله نمادین به نظر می رسد.

حتی با وجود هجوم گسترده انیمیشن های با کیفیت که اخیراً پیدا شده است، نمایش جام سر! سزاوار توجه است تعادل سرگرمی تخیلی خالص با لبه تیره تر، هویت نمایش کاملا منحصر به فرد است و هر عنصر نمایش در سطح فوق العاده بالایی اجرا می شود. نمایش جام سر! احساس می‌کند که با هر چیز دیگری در بازار امروز تفاوتی ندارد و واقعاً احساس می‌کند که سزاوار این است که یکی از انیمیشن‌های عالی جدید در زیت‌گیست امروز در نظر گرفته شود.

تماشای آنلاین فیلم یاغی نیز در نماوا فراهم شده است.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 15 تير 1401ساعت 10:45  توسط المیرا   بازدید 176 برچسب ها:

مستند توصیه هایی از جان ویلسون

بررسی مستند توصیه هایی از جان ویلسون

چگونه مستند توصیه هایی از جان ویلسون وارد شبکه HBO شد؟

منظورم این است که به عنوان یک تعریف و تمجید این نمایش، یک مستند کمیک جذاب و عجیب و غریب در شش قسمت نیم ساعته، پر زرق و برق، یا پرتعلیق یا شیک نیست. این فیلم دارای حداقل درام و بدون قتل است و به نظر می رسد که با همان بودجه ای که شبکه زمانی برای یک جفت کفش کری بردشاو اختصاص داده بود فیلمبرداری شده است. موضوع ویلسون رفتار انسانی است، و زمین او نیویورک است، که او با فداکاری وسواس گونه یک ساحل نشین، خیابان ها را غربال می کند تا گنج های دفن شده در میان زباله ها را پیدا کند، نه فقط نوع تجسمی آن. نمایش با تصویری از یک زباله‌دان پر از خال‌های گرافیتی، با خط افق منهتن که در پس‌زمینه معلق است و منتظر نزدیک اوست، آغاز می‌شود. هرگز نمی آید. ویلسون به آنچه در سطح زمین اتفاق می افتد علاقه مند است. وقتی به بالا نگاه می کند، نمی تواند آسمان خراش ها را برای داربست ببیند.

برای تماشای فیلم و سریال به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

ویلسون سی و چهار ساله است و در کوئینز زندگی می کند. او به عنوان ویرایشگر ویدئو برای یک محقق خصوصی و به عنوان فیلمبردار در تبلیغات اطلاعاتی کار کرده است. کار اول باید به او آموزش داده باشد که به دنبال جزئیات گویا باشد، و کار دوم برای برانگیختن اشتهای بصری، یا صرفاً تحمل چیزهای اضافی و گاه به گاه غم انگیز باشد. («چگونه» شامل چند فیلم از سال‌های اطلاعات تجاری ویلسون است: بسیاری از نمای نزدیک از گوشت فرآوری‌شده.) او به جناس و استعاره توجه دارد، و با ناتوانی‌ها و عجیب‌وغریب‌های انسانی هماهنگی محبت آمیز دارد که با تکنیک‌های یواشکی آنها را ثبت می‌کند. اگر روی نیمکت پارک چرت می‌زنید و کاپشن‌تان را روی صورتتان می‌پوشانید، یا سعی می‌کنید صبورانه در روز روشن کبوتری را به داخل کیف خرید در خیابان‌های مرکز شهر بکشانید، احتمالاً ویلسون در کمین است. شما، همه چیز را ضبط می کنید.

تماشای آنلاین سریال در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

سال‌ها، ویلسون فیلم‌های کوتاهی را در وب‌سایت خود پست می‌کرد، جایی که طرفداران کوچک و پرشوری به دست آورد. او در قلب خود یک مجموعه‌دار و جمع‌آور است، و به غرور ویدیوهای آموزشی ساختگی به عنوان راهی برای سازمان‌دهی مطالب فراوانش دست زد. یکی از طرفداران او، ناتان فیلدر، پیشگام کمدی ترسناک بود، که تهیه کننده اجرایی «How To» شد و این مفهوم را به عنوان «سیاره زمین، اما برای نیویورک» در شبکه‌ها مطرح کرد. این توصیف به نوعی درست است. ویلسون در قسمت‌هایی با نام‌هایی مانند «چگونه حرف‌های کوچک درست کنیم» و «چگونه مبلمان خود را بپوشانیم»، نگاه مریخی‌ای به عادات و آداب و رسوم انسان‌های خردمند دارد، اگرچه او تخصص دیوید آتنبورو را اظهار نمی‌کند.

در سایت فیلم نماوا، کارتون، فیلم سینمایی جدید، فیلم ایرانی کمدی، سریال ایرانی، فیلم سینمایی جدید و فیلم جدید وجود دارد.

شاگرد ابتدایی اش انگار خودش است. "حرف های کوچک چسبی است که همه ما را به هم پیوند می دهد و زرهی است که ما را در برابر تاریک ترین افکار یکدیگر محافظت می کند" یک قطعه استاندارد از روایت ویلسون است. تأثیر او مانند یک مرد-کودک بی دست و پا است. او صدای کمی له شده و قورباغه کرمیت دارد که در پشت گلویش می نشیند، و به سبک بلندخوانی متوقف شده یک سخنران عمومی تازه کار است. حتی زیرنویس بسته هم حرف های او را حفظ می کند.

دانلود رایگان نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. دانلود فیلم اکشن، تماشای آنلاین و دانلود فیلم ترسناک از ژانرهای پرطرفدار هستند.

چیزی که باعث جرقه نمایش می شود، خاص بودن تصاویری است که ویلسون با متن مرده خود جفت می کند. هرچقدر هم که نتیجه به نظر می رسد، روند جستجوی او پر زحمت است. جمع آوری فیلم هایی که به نمایش رفت دو سال طول کشید. ویلسون با استفاده از ضرب‌های بصری برای ایجاد ریتم‌های فشرده، کنایه‌های لحنی، شادی‌ها و جوک‌ها، ویرایش موسیقی را انجام می‌دهد. عبارت «نیویورک پر از مردم دوستانه است» وقتی با منظره یک راننده اخم‌آلود فدرال اکسپرس همراه شود که فاق خود را در چنگال فانگول به رخ می‌کشد، معنای متفاوتی دارد.

دانلود ژانرهای دیگر مانند فیلم درام، فیلم کره ای، فیلم هندی، فیلم ترکی، فیلم سینمایی، انیمه و انیمیشن، فیلم و سریال جدید، فیلم عاشقانه نیز تهیه شده است.

این نمایش شامل مجموعه‌ای دایره‌المعارفی از گریمس، چرخش چشم، و لبخند رضایت‌بخش است. یکی از نماهای مورد علاقه من، مردی خوش اندام با کت و شلوار تجاری است که دستانش را بارها و بارها به هم می مالید، در یک ژست دیرینه ناراحتی. چیزی که من بعد از نزدیک به سه ساعت گشت و گذار در این باغ خانه انسانی با راهنمایی ویلسون احساس کردم، تحسینی تازه از توانایی فیزیکی گونه ما برای بیان بسیاری از تنوعات یک چیز بود.

تماشای آنلاین فیلم یاغی نیز در نماوا فراهم شده است.

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 15 تير 1401ساعت 10:41  توسط المیرا   بازدید 227 برچسب ها: